*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مدال برنز کانوی کشوری بر گردن سیده کوثر هاشمی

 

بر اساس آخرين خبرها، سركار خانم سیده کوثر هاشمي کرویی فرزند سيدتقي و سیده عالمه هاشمي كه سال هاست در عرصه ورزش بويژه ژيمناستيك فعاليت مي كند و حدود سه سال است به ورزش کانوپولو روی آورده است، با حضور در مسابقات كشوري قايقراني اسلالوم در رشته ی کانو در بخش آبهاي خروشان به مقام سومی اين مسابقات و كسب مدال برنز دست مي يابد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم با حضور بیش از 130 قایقران از استان‌های مختلف كشور در رودخانه زاینده رود شهرکرد در مواد کایاک و کانو و در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار شد.

 

مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم بانوان با قهرمانی استان اصفهان دوشنبه 12 تیرماه 1396، در رودخانه کرج برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، هیات قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج میزبان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم بانوان بود.


این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان و جوانان و در مواد کایاک و کانو یرگزار شد.


در کانوی جوانان فائزه روناسی از اصفهان مدال طلا، دنیا محمدی از کرمانشاه مدال نقره و حسنا اله قلی از مازندران مدال برنز بدست آوردند.


در کایاک جوانان فائزه روناسی از اصفهان مقام اول، دنیا محمدی از کرمانشاه مقام دوم و محدثه حسن پور از قزوین مقام سوم را بدست آوردند.


در کانوی بزرگسالان پگاه رضوان از خوزستان، جمیله طهماسبی از مازندران و کوثر هاشمی از مازندران مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.


در کایاک بزرگسالان رکسانا رازقیان از اصفهان مدال طلا بدست آورد، شقایق سیدیوسفی از تهران دوم شد و الهام طهماسبی از مازندران جایگاه سوم را بدست آورد.

 

بر این اساس در بخش نتایج تیمی اصفهان با کسب 3 مدال طلا عنوان قهرمانی را بدست آورد، خوزستان با 1 مدال طلا نائب قهرمان شد و کرمانشاه با 2 مدال نقره در رده سوم قرار گرفت.

 


 

 

 سیده کوثر هاشمی متولد سال 1375 است و از سن 8 سالگی به ورزش ژیمناستیک  روی مي آورد و در باشگاه خدامی بابل فعالیت ورزشی اش را آغاز می کند. با تلاش فراوان دوره ها را با موفقیت پشت سر می گذارد و با گذشت 7 سال تمرين در اين رشته، در 16 سالگي به عنوان کمک مربی و از سن 17 سالگي تا به حال به عنوان مربی ژیمناستیک، به آموزش نونهالان و نوجوانان می پردازد.

 

ایشان از سن 9 سالگی در رشته کونگفو، نزد پدرش آموزش می بیند و با کسب یک عنوان دومی در مسابقات شهرستانی و سپس استانی، و در ادامه، دو مقام قهرمانی در مسابقات کشوری کونگفوی بانوان، به کارش خاتمه می دهد.

 

چون ورزش کونگفو، بویژه برای بانوان، قوانین نظام مندی در کشور ندارد، این ورزش را کنار می گذارد و با توجه به علاقه ی فراوانش به مربی گری ورزش ژیمناستیک، همچنان به مربی گری در این ورزش می پردازد.

 

سیده کوثر هاشمی در مردادماه 1393، به سفارش یکی از دوستانش در باشگاه راهبران بندر فریدونکنار برای فراگیری دوره های آموزشی ورزش کانوپولو، عضو این باشگاه می شود و به دلیل توانمندی بالایش پس از دو ماه آموزش و تمرین مداوم مربی این باشگاه، به عضویت تیم کانوپولوی باشگاهش در می آید.

 

 تیم باشگاه راهبران بندر فریدونکنار در مسابقات لیگ برتر کانوپولوی بانوان کشور در سال 1393، شرکت می کند و با حضور 12 تیم که با انصراف چند تیم نیز در ادامه ي ليگ همراه بوده است، با برگزاری 12مسابقه در شهرهای ساری، اصفهان و نوشهر مقام سوم کشوری را پس از تیم سپاهان اصفهان الف و ب ، کسب می کنند.

 

 

 

خانم هاشمي از میان حدود 80 نفر كه عضو تيم هاي مختلف باشگاهي ليگ برتر كانوپولوي كشور هستند، به همراه خانم فاطمه اسماعیل پور از فريدونكنار، دو مازندراني هستند كه به اردوي 15 نفره ي تيم ملي در سال 1394 دعوت مي شوند اما از حضور در جمع 8 نفر باز مي ماند. اما بسيار مصمم است كه در فصل آينده از نفرات اصلي تيم ملي كشورش شود.

 

 در پايان، خانم هاشمي ضمن سپاس و قدرداني فراوان از پدر و مادرش كه تلاش زيادي را در روند رو به رشدش در فعاليت هاي علمي و ورزشي داشته اند، از خواهران طهماسبي يعني جميله و الهام طهماسبي به پاس تلاش اين عزيزان در موفقت خويش بسيار قدرداني نمودند.

 

كوثر در ميان جميله و الهام طهماسبي

 

 

لازم به يادآوري اينكه خانم کوثر هاشمي كرويي فارغ التحصيل كارداني رشته تربيت بدني مي باشد و براي كسب گواهي نامه كارشناسي و دكترا در همين رشته، برنامه ريزي نموده اند.

 
  

 

 

 

 

 

 

تهيه و تنظيم خبر: مهدي قاسمي ايمني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20