*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نادر قاسمی ایمنی عضو هیات مدیره بانک مسکن شد

نادرقاسمی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن جانشین علیرضا بلگوری شد. 

 

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، چهارشنبه 17 خردادماه 1396، در مراسم تودیع و معارفه اعضای  هیات مدیره قدیم و جدید  بانک مسکن، که با حضور دکتر محمدهاشم بت شکن مدیر عامل بانک مسکن، مقامات ارشد این بانک و همچنین دکتر حسین قضاوی  معاون امور بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی  برگزار شد؛ آقای نادر قاسمی ایمنی به عنوان عضو جدید هیات مدیره این بانک منصوب شد.

 

 

 

بر اساس این گزارش، نادر قاسمی ایمنی، با بیش از ۲۸ سال سابقه فعالیت در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی در بانک مسکن،‌ اکنون به واسطه تجربه و تسلط بر نظام تامین مالی مسکن، به سمت هیات مدیره بانک توسعه­ ای تخصصی مسکن،‌ منصوب شده است.

آقای قاسمی، پیش از این، مدیر امور اعتبارت بانک مسکن بود و قبل از آن نیز، ریاست ادارات مختلف بانک مسکن از جمله اداره طرح و برنامه و همچنین اداره امور شعب را بر عهده داشت.

 

محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به شایستگی های کاری قاسمی، از خدمات و اقدامات علیرضا بلگوری عضو پیشین هیات مدیره بانک مسکن نیز  قدردانی کرد.

 

این گزارش حاکی است، حسین قضاوی معاون امور بانکی وزارت امور  اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی  به تشریح نقش و اهمیت موضوع تامین مالی مسکن در اقتصاد ایران و ماموریت­ های قابل اجرا در این حوزه پرداخت.

 

 

 

وبسایت روستا به نمایندگی از اهالی روستا، به آقای نادر قاسمی ایمنی به مناسبت پذیرفتن این مسئولیت اداری، تبریک و شادباش می گوید. و ما امیدواریم ایشان، که یکی از اهالی همین روستاست، در این پست مدیریتی بتواند، منشاء خدمات شایسته تری به مردم کشورش باشد.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: بانک مسکن کشور

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0113211 در تاریخ: یکشنبه 21 خرداد 1396 ، ساعت 05:03 ب ظ
عرض تبریک به هم محلی عزیزمون و خانواده اش. باعث افتخاره که یک ایمن آبادی به چنین مقامی رسیده. ایشالله بانی خیر برای شهر و روستامون باشه.
نقل قول
 
 
+2 # محلی در تاریخ: یکشنبه 21 خرداد 1396 ، ساعت 10:03 ب ظ
باعث افتخار محل ما هستند
نقل قول
 
 
+3 # افشین لاسمی ایمنی در تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ، ساعت 12:03 ب ظ
باعرض سلام وارادت وتبریک خدمت شخصیت برجسته وعالی مقام کشور. جناب آقای نادر قاسمی ایمنی،
نتصاب شایسته جنابعالی از سوی وزیر محترم اقتصاد و دارایی که نشان از اقتدار واداره حضرتعالی در اقتصاد کلان کشور می باشد را صمیمانه تبریک عرض مینمایم.
امیدوارم که مردمان زادگاهمان قدر و منزلت و جایگاه ایشان را بیشتر از پیش ارج نهاده و جوانان تحصیلکرده محترم روستا شخصیت این والامقام را الگوی تحصیلی واخلاقی خود قرار دهند.
همواره در همه ادوار زندگی پیروز و سربلند باشید.
راهتان پر ره رو باد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20