*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پایان عملیات طرح آسفالت خیابان اصلی ایمن آباد

 

در راستای ادامه ی طرح هادی روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، با پیگیری های فراوان نهاد اجرایی روستا، طی حدود دو ماه، کار آسفالت خیابان اصلی روستای ایمن آباد به پایان رسید.

 

 

در این طرح عمرانی، آسفالت خیابان اصلی روستا که کار زیر سازی آن از اوایل اردیبهشت ماه 1396، آغاز شده بود، از کنار منزل حاج حسن لاسمی شروع و به سمت ورودی روستا ادامه پیدا نمود. البته به دلیل موانع موجود و عدم توافق مالکان در عقب نشینی ورودی روستا، آسفالت خیابان اصلی تا جایی که کانال فاضلاب احداث شده بود، یعنی در نهایت تا انتهای کارخانه شالیکوبی سیدعلی اصغر حسینی ایمنی اجرایی شد.

 

 

 

سیدنقی حسینی ایمنی دهیار روستای ایمن آباد با بیان این مطلب افزودند: بر اساس قانون طرح هادی روستاها، طرح عقب نشینی در روستا بر عهده دهیاری و شورای اسلامی و یا به عبارتی اهالی روستاست و احداث کانال و زیر سازی و آسفالت خیابان ها بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد.

ایشان افزودند: 450 متر از خیابان اصلی روستا بصورت کامل آسفالت شد و ضمن هماهنگی با عزیزان کارفرما و مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل و رایزنی بخشدار لاله آباد، حاج نادر حسینی مشاور عالی استاندار مازندران، حاج سید نقی حسینی ایمنی مسئول پایگاه بسیج روستا و عضو ششمین دوره شورای اسلامی ایمن آباد، محوطه ی مسجد صاحب الزمان(عج) ایمن آباد نیز بدون پرداخت هزینه ای، بطور کامل آسفالت شد.

 

 

 

ایشان ادامه دادند: با توجه به اینکه در اعتبار استانی، هر ساله مبلغی به این امر تخصیص داده می شد، ولی متاسفانه تامین اعتبار نمی شد، تا اینکه پایان سال 1395، با پیگیری های بسیار از ناحیه نماینده محترم شهرستان بابل آقای دکتر علی نجفی خشرودی، از ایشان قول انجام آسفالت گرفته شد. ایشان نیز با در اختیار گذاشتن حواله ی قیر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل، هرچند با توجه به کمبود بودجه در پایان سال، ریاست محترم بنیاد مسکن جناب مهندس روحی ، این طرح را تصویب نمودند که آنرا اجرایی نمایند.

البته ابتدای امر با شرط انجام زیرسازی توسط دهیاری ایمن آباد، انجام روکش آسفالت را پذیرفت که با مخالفت جدی اینجانب و پیگیری مجدد بنیاد مسکن، پذیرفتند که زیرسازی نیز توسط بنیاد مسکن انجام شود.

پروژه آسفالت خیابان اصلی روستا با عنوان طرح هادی، از تاریخ ۲۸ فروردین 1396، آغاز شد و در تاریخ ۱۷خردادماه سال جاری، به پایان رسید.

اعتبار تخصیص داده شده برای آسفالت روستا مبلغی حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

 

درخصوص خط کشی خیابان اصلی روستا نیز عنوان شد: طی صحبت تلفنی با پیمانکار، پس از گذشت دو هفته ی دیگر، جهت ماندگاری بیشتر رنگ روی آسفالت، کار خطوط سفید رنگ در وسط و اطراف جاده، انجام خواهد شد.

 

از طرفی برای نصب سرعت گیر، امیدواریم اهالی روستا و کسانی که از خودرو استفاده می کنند سرعت مجاز در روستا را که حداکثر 30 کیلومتر در ساعت می باشد رعایت کنند تا ضمن ایجاد امنیت برای خود و دیگران، نیاز به نصب سرعت گیر نباشیم.

 

سیدنقی حسینی ایمنی ضمن قدردانی از اهالی روستای ایمن آباد که در راستای طرح عقب نشینی همکاری نمودند از سایر اهالی نیز خواستار همکاری و تعامل بیشتر شدند تا همه با هم در راستای توسعه ، آبادانی و زیباسازی روستای مان بکوشیم.

 

ایشان ضمن تشکر از اهالی روستا بابت پرداخت به موقع عوارض روستا، به دلیل نداشتن منابع درآمد مالی روستای ایمن آباد، از سایر اهالی نیز درخواست نمودند تا نسبت به پرداخت این مبالغ همکاری نمایند تا روند طرح های روستا با سرعت بیشتر و بهتری صورت پذیرد.

 

 

 

ایشان در پایان از تمامی مردم روستا، از دهیاران پیشین روستا بویژه سیدمجید حسینی ایمنی که کار طرح هادی روستا را با عقب نشینی از منزل پدری اش آغاز نمود و سپس از آقای سیدطاهر حسینی ایمنی(دهیار بعدی روستا) و تمامی اعضای شورای اسلامی دوره ی چهارم و پنجم نیز قدردانی نمودند که همه و همه در کنار هم در راستای توسعه ی عمرانی و زیباسازی روستا در اجرای هر چه سریعتر طرح هادی روستا تلاش نمودند.

 

 

 

 

 براي تماشاي  همه ی تصاوير، روي عكس بالا  كليك كنيد.

 

 

 

 

عکس و خبر: سیدفضل اله هاشمی کرویی

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20