*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

عملیات طرح آسفالت خیابان اصلی ایمن آباد

 

 در راستاي اجراي طرح نيمه كاره ي هادي روستاي ايمن آباد، طی ده روز گذشته کار آسفالت خیابان اصلی روستا آغاز شد.

 

 

در این طرح عملیاتی آسفالت خیابان اصلی روستا که کار زیر سازی آن مدتی است آغاز شده است، از کنار منزل حاج حسن لاسمی شروع و به سمت ورودی روستا ادامه پیدا می کند. البته به دلیل موانع موجود و عدم توافق مالکان در عقب نشینی ورودی روستا، آسفالت خیابان اصلی تا جایی که کانال فاضلاب احداث شده است یعنی در نهایت تا انتهای کارخانه شالیکوبی سیدعلی اصغر حسینی ایمنی اجرایی خواهد شد.

 

 

 

سیدنقی حسینی ایمنی دهیار روستای ایمن آباد با بیان این مطلب افزودند: بر اساس قانون طرح هادی روستاها، طرح عقب نشینی در روستا بر عهده دهیاری و شورای اسلامی و یا به عبارتی اهالی روستاست و احداث کانال و زیر سازی و آسفالت خیابان ها بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد.

 

 

 

ایشان افزودند: 450 متر از خیابان اصلی روستا بصورت کامل آسفالت خواهد شد و تا پایان اردیبهشت ماه 1396،  این طرح به پایان خواهد رسید.

 

 

 

سیدنقی حسینی ایمنی ضمن قدردانی از اهالی روستای ایمن آباد که در راستای طرح عقب نشینی همکاری نمودند از سایر اهالی نیز خواستار همکاری و تعامل بیشتر شدند تا همه با هم در راستای توسعه ، آبادانی و زیباسازی روستای مان بکوشیم.

 

ایشان ضمن تشکر از اهالی روستا بابت پرداخت به موقع عوارض روستا، به دلیل نداشتن منابع درآمد مالی روستای ایمن آباد، از سایر اهالی نیز درخواست نمودند تا نسبت به پرداخت این مبالغ همکاری نمایند تا روند طرح های روستا با سرعت بیشتر و بهتری صورت پذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس و خبر: سیدفضل اله هاشمی کرویی

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20