*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد مهدی حسینی ایمنی

 

لیسانس حقوق از دانشگاه طبرستان چالوس(1395)

 

 
 

 

سید مهدی حسینی ایمنی فرزند سید محمد، متولد ۱۳۷۲/۵/۳۱از روستای ایمن آباد

 

ایشان در سال ۱۳۷۸یعنی سن شش سالگی در مدرسه امام محمد تقی(ع) زادگاهش، دوران ابتدایی را پشت سر می گذارد و دوره راهنمایی را از سال ۱۳۸۳تا سال ۱۳۸۶در مدرسه شهید فیاض بخش روستایش سپری می کند.

 

 

سید مهدی حسینی برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان، سال اول را در دبیرستان موسی الرضا شهرستان بابل پشت سر گذاشت و سال دوم و سوم را در دبیرستان آبادیان با معدل عالی سپری نمود.

 

 

ایشان در سال ۱۳۸۹برای گذراندن مقطع پیش دانشگاهی به دبیرستان شیخ کبیر شهرستان بابل رفت و در سال ۱۳۹۰موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. و در سال ۱۳۹۱در آزمون ورودی در رشته حقوق دانشگاه طبرستان چالوس پذیرفته و مشغول تحصیل می شود. و در سال ۱۳۹۵ موفق به گواهی نامه کارشناسی در رشته حقوق می شود.

 

 

 

 پدر و پدربزرگ مهدی

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20