*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ارسال پيام تبريك نهادهاي اجرايي روستا، به مناسبت سال نو

با توجه به فعاليت هايي كه از سوي نهادهاي اجرايي روستا، در بخش هاي مختلف به عنوان مجريان و نمايندگان قانوني نهادهاي دولتي در طول سال صورت مي گيرد، به مناسبت فرارسيدن سال نو، ضمن قدرداني از زحمات اين عزيزان در سالي كه گذشت، پيام هاي نوروزي آنان را به آگاهي شما مي رسانيم.

 

 

 

 

 

 

 

حاج سيدنقي حسيني ايمني،فرمانده محترم پايگاه مقاومت بسيج شهيد قرباني روستاي ايمن آباد و كروكلا

 

بسم اله الرحمن الرحيم

سالی که بهارش
قدم فاطمه باشد
صدها برکت
 از کرم فاطمه باشد.
با سلام به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب، حلول عید باستانی نوروز را با نام و یاد شهدا، گرامی داشته و فرا رسیدن سال  1396 را به اهالی محترم روستای ایمن آباد و کروکلا تبریک و تهنیت عرض می نمایم. انشااله سال پرخیرو برکت، همراه با صحت و سلامتی برای همه خانواده ها باشد.
 از تمام کسانی که توانایی خدمت در عضویت شورای اسلامی را دارند درخواست می کنم جهت ثبت نام اقدام نمایند.

با اميد به ظهور حضرت ولي عصر(عج).

والسلام عليكم و رحمة اله و بركاتة

 

 

 

 

 

 

  سيد نقی حسینی ایمنی، دهیار محترم روستاي ايمن آباد

 با ستایش خدای طبیعت و بهار.

نوروز نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی برای نو شدن و تبیین کننده طراوت و زیبایی ها می باشد. سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امیدواریم بهتر از گذشته باشد.

برخود وظیفه می دانم ضمن عرض تبریک سال نو  سلامتی، شادی، دوستی و عشق، برای شما آرزو کنم.

اگر طی این سه سال در انجام وظیفه و ارتباط با مردم از سوی بنده، کوتاهی شده است، از تمامی اهالی روستا عذرخواهی نموده و امیدوارم مردم عزیز کوتاهی را بی احترامی تلقی ننمایید و آنرا به این حساب گذاشته که در این مدت به دنبال کسب تجربه و آموزش در رابطه با دهیاری بوده ام. تمام تلاشم این بوده که بتوانم مهمترین و صحیح ترین خدمت را به مردم ارائه دهم و موجب رضایتمندی شما مردم باشد.

سالی که گذشت با خوبی ها و بدی ها و هر آنچه که بود، برگ دیگری از دفتر روزگار ورق خورد، و از درخت زمان بر زمین افتاد، لذا بدینوسیله ضمن تبریک مجدد فرارسیدن سال نو، امید است در سال جدید راه پرافتخار خدمتگزاری به مردم شریف و قدرشناس روستای ایمن آباد را با اتکال به الطاف بیکران الهی و با همکاری و همدلی شما مردم شریف سپری نمایم.

در پایان با توجه به در پیش داشتن انتخابات شوراهای اسلامی، ضمن عرض تقدیر و تشکر و ادای احترام به تلاش اعضای شورای اسلامی روستای ایمن آباد در تمامی ادوار، که به روستا خدمت نموده اند، بنده به عنوان برادر کوچک شما خواهشمندم در انتخاب شوراها با تامل بیشتر فردی را که دلسوز و کارآمد بوده، کسی که در تمامی امور رضایت خداوند را سرلوحه کار خویش قرار می دهد را انتخاب نماییم. به امید آنکه با استفاده از خرد جمعی بتوانیم روستایی زیبا و درخور و شایسته روستایمان ایجاد نماییم و به دور از هر گونه خصومت و دلخوری، به فکر آبادانی روستا باشیم.

 

 

 

 

 

 

 سيد زمان هاشمی کرویی دهیار محترم روستای پایین کروکلا

 

به نام خدا. با سلام خدمت اهالی خون گرم روستای ایمن آباد و کروکلا.

انشااله بوی گل های بهاری به لحظه هایتان طراوت و به زندگی تان تازگی ببخشید. الهی تقدیرتان بلند و عاقبت بخیر باشید.

 

 

 

 

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي دهيار محترم روستاي بالاكروكلا (قاضي محله)

 

یا مقلب القوب و الابصار
یا مدبر لیل و النهار
یا محول الحول والحوال
حول حالنا الی احسن الحال.
سال 1396 را که با ولادت فاطمه صدیقه آغاز شده است را به همه مردم  ایران، بویژه به اهالی خوب و صمیمی روستایمان کروکلا و ایمن آباد عرض تبریک و شاد باش دارم.

انشااله سال ۹۶ سالی پر از خیر وُ برکت و سلامتی برای تک تک اهالی رقم بخورد. از همکاری و مساعدت همه اهالی در انجام پروژه های عمرانی روستا، کمال قدر دانی و تشکر را دارم. امیدواریم در سال پیش رو موفقیت های دهیاری و شورای اسلامی در انجام پروژهای عمرانی و اجرایی روستا، بیشتر و بهتر باشد تا بتوانیم با همت و یاری و همدلی اهالی و نهادهای اجرایی، روستایی آباد و پیشرفته بسازیم.

در پایان از خداوند مهربان برای همه شما مردم خوب و با صفا، آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20