*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

آسفالت خیابان های مهم روستای ایمن آباد

 

 در راستاي ادامه فعالیت های عمرانی دهیاری و شورای اسلامی روستای ایمن آباد، بر اساس قولی که دهیار روستا مورخ پنجم بهمن ماه سال جاری  داده بودند، آسفالت کنار گذر جاده ی اصلی روستا واقع در ضلع شرقی ورودی روستای ایمن آباد و کروکلا، و سایر کوچه ها و خیابان های روستای ایمن آباد، به طور کامل آسفالت شد.

 

 

سیدنقی حسینی ایمنی دهیار روستای ایمن آباد با بیان این خبر افزودند: ورودی روستای ایمن آباد و کروکلا، به دلیل اختلاف سطح و چاله های موجود، بویژه هنگام بارندگی مشکلاتی را برای رانندگان خودروها و اهالی محترم روستا ایجاد می نمود و از طرفی برای پیشگیری از آلودگی هوا و گرد و غباری که از حرکت خودروها برای کاسبان زحمتکشِ این بخش از ورودی روستا، بوجود می آورد، از عوامل مهم اجرایی کردن عملیات آسفالت این بخش بوده است.

 

 

 

 

 

از دیگر سوی آسفالت خیابان قائم به سمت روستای میاندسته نیز به طور کامل انجام شده است.

 

 

 

 

 

همچنین آسفالت کوچه ی دانش بسمت مدرسه دخترانه ی امام محمد تقی(ع) ایمن آباد نیز برای رفت و آمد راحت تر دانش آموزان و ساکنان این بخش از روستا نیز انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

آسفالت ابتدای کوچه بهاران نیز به شکل مطلوبی اجرا شده است.

 

سید نقی حسینی ایمنی در ادامه اشاره داشتند که آسفالت روبروی مدرسه جدید حاج محسن لاسمی و لکه گیری خیابان اصلی روستا یعنی  گلستان و خیابان فرهنگ نیز که قرار بود در روزهای آینده انجام شود، به دلیل روزهای پایانی سال به سال بعد موکول شد.

 

 

دهیار روستای ایمن آباد ضمن قدردانی از اهالی روستای ایمن آباد عنوان کردند: اهالی، همکاری نسبتا" خوبی دارند ولی متاسفانه بودجه ای از سوی دولت به روستا اختصاص نمی یابد، به همین دلیل به کندی کارهای عمرانی صورت اجرایی و عملیاتی می شود. امیدواریم دهیاری، شورای اسلامی و مردم خوب روستا، همه با هم در کنار هم و با همدلی و اعتماد بیشتر، در راستای توسعه ی  بیش از پیش روستا قدم برداریم.

 

جهت اطلاع اهالی روستا در خصوص هزینه ی آسفالت این مناطق از روستا باید عنوان شود، با پیگیری های انجام شده تا به امروز مبلغی نزدیک به سی میلیون تومان از سوی دهیاری روستای ایمن آباد پرداخت شده است. این مبلغ حدود 30درصد از کل هزینه ی مورد نظر می باشد و 70درصد مابقی توسط دولت پرداخت شده است.

 

در پایان دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ایمن آباد جهت یادآوری، از اهالی درخواست نمودند نسبت به پرداخت به موقع عوارض توسط کاسبان و همچنین عوارض جمع آوری و حمل زباله توسط خانواده ها، همکاری بیشتری با اعضای شورای اسلامی و دهیاری داشته باشند تا تنها راه درآمد این نهاد اجرایی برای بهبود طرح های نیمه کاره ی روستا، با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

 

 

 

 

 

عکس ها: سیدهادی حسینی ایمنی

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20