*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جشن گلریزان کتابخانه ی روستا، نماد همدلی اهالی

 

جمعه 29 بهمن ماه 1395، جشن گلریزان کتابخانه ی روستای ایمن آباد و کروکلا با حضور بزرگان، خیّرین، فرهیختگان و اهالی روستا در تالار باغ زندگي لاسمي برگزار شد.

 

این جشن که در راستای کمک به ساخت و تجهیز کتابخانه ی عمومی روستایمان از سوی حامیان علم و فرهنگ روستای ایمن آباد و کروکلا برگزار شد، با حضور ارزشمند بزرگان و خیّرین روستا همراه بود.

 

در این جشن آقای غلامپور به عنوان خیّر کتابخانه ساز دهکیِ شهرستان بابل و حجت الاسلام والمسلمین شیخی عزیزی امام جمعه بخش لاله آباد نیز حضور داشتند.

 

 

 

 

مهمترین برنامه های اجرا شده در این جشن به شرح زیر می باشد:

 

ساعت ۱۵ با تلاوت آیاتی از قرآن توسط حاج مصطفی حسینی لاله آبادی قاری بین المللی، مراسم آغاز شد.


سرود ملی

 

اعلام برنامه توسط آقای خراسانی، مجری جشن گلریزان

 

دکترحسینعلی اصغرنیا ایمنی رئیس پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن خیر مقدم گویی، مطالبی کوتاه در مورد شهید حجت الاسلام حاج سید ابوالقاسم ارشادی به مناسبت سالگرد شهادتش ارائه نمودند.

 

پخش کلیپ شهید ارشادی از نیاکانش تا شهادت ایشان


صحبت سید عمران ارشادی درباره برادر شهیدش


اعلام کمک های اهدا شده توسط مجری جشن گلریزان


سخنرانی آقای غلامپور خیر کتابخانه ساز دهکی در وصف اهمیت کتاب و کتابخانه


پخش کلیپ درباره کتابخانه ی روستا، پیشینه و مراحل پیشرفت فیزیکی ساخت آن


قرائت متن پیام دکتر علی نجفی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی


سخنرانی
حجت الاسلام والمسلمین شیخی عزیزی امام جمعه بخش لاله آباد در باره کتاب


اهدا لوح تقدیر از طرف مجمع حامیان علم و فرهنگ روستای ایمن آباد و کروکلا به خیّر جوانِ روستا، سید علی هاشمی کرویی، بخاطر اهداء زمین برای ساخت کتابخانه


پخش کلیپ در باره روستای ایمن آباد و کروکلا، تاریخ و فرهنگ آن

 

 

 

 

 


در حاشیه جشن گلریزان کتابخان هی روستا، نمایشگاهی از اسناد و فروش کتاب ابنوا_ کروکلا نیز برگزار شد.

 

 

لازم به یادآوری اینکه در پایان این جشن گلریزان، مبلغی معادل 280000000 ریال معادل 28 میلیون تومان توسط حاضران برای ساخت کتابخانه روستا اهدا شد. از این میزان 7 میلیون تومان توسط انجمن حامیان علم و فرهنگ ایمن آباد و کروکلا اهدا شد.

 

 

اهالی روستا و عزیزانی که علاقه مند هستند تا در این جشن گلریزان سهیم باشند می توانند به شماره کارت زیر ، در بانک ملت، هدایای خود را واریز نمایند:

 

 

6104337923277980

سید اکبر هاشمی کرویی

 

پس از واریز ، حتما" به شماره تلفن ایشان  09118111322  مبلغ واریزی را پیامک نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشن گلریزان روستا كه با تلاش انجمن حاميان علم و فرهنگ ايمن آباد و كروكلا با همکاری دهیاری روستا، اجرايي و برگزار شد، در راستاي هم انديشي، همدلي و همكاري بيشتر براي توسعه و آبادانی روستا در ابعاد مختلف بوده است. این انجمن در تابستان سال 1394 در راستاي رونمايي كتاب ابنوا_كروكلا شكل گرفت و اهدافي چون: برگزاري همایش هاي علمی، فرهنگی، بومی و ... در روستا، کمک به برگزاري کلاس هاي آموزشی در زمینه هاي درسی براي دانش آموزان، دانشجویان و کلاس هاي هنري براي علاقه مندان، کمک به برگزاري مسابقات علمی و پژوهشی، استفاده از ظرفیت هاي متخصصین روستا در جهت گسترش علم و دانش در روستا، حمایت ازطرح هاي تحقیقاتی و پژوهشی تحصیلکرده هاي روستا، سعی در شناساندن روستابه عنوان یک مرکز علمی به مردم منطقه، شهرستان و کشور،  حمایت از ایجاد مجلات پژوهشی، علمی و معرفی و تقدیر از افراد موفق در زمینه هاي علمی و فرهنگی روستاي ايمن آباد و كروكلا و مواردي از اين دست را دنبال مي كند.

 

 

 

 

 

تصاوير بیشتری از جشن گلریزان کتابخانه ی روستا  را، با كليك روي تصوير بالا، به تماشا بنشینید

 

 

 

 

 

تهیه، تنظیم و ارسال خبر: سید حسن هاشمی کرویی

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20