*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

راه یابی خردسال ایمن آبادی به مسابقات تکواندوی کشوری

 


پنجشنبه ۷بهمن ماه 1395 مسابقات تکواندوی استان مازندران، انتخابی کشور در شهرستان محمود آباد و در سالن جهان پهلوان حسین توکلی برگزار شد، که در این دوره از مسابقات یکی از اهالی روستای مان در رده خردسالان توانست مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

 

سیدابوالفضل حسینی ایمنی در وزن 40+ کیلوگرم توانست با غلبه بر تمامی حریفانش با اقتدار تمام(ناکوت کردن)، به مسابقه ی پایانی راه یابد، اما در مسابقه ی فینال با نتیجه ۹ بر ۵ نتیجه را به حریف واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات راه یافت.

 

ابوالفضل خردسال روستای مان توانست جواز حضور در مسابقات کشوری را نیز به دست آورد.

 

 

 

 

 

 

 

سید ابوالفضل حسینی ایمنی فرزند علی اصغر متولد سال 1385 است. ایشان در سال 1392 وارد ورزش تکواندو می شود و در باشگاه ورزشی آقای حاجی پور در موزیرج بابل فعالیت ورزشی اش را آغاز می کند.

 

ایشان در همان سال نخست حضورش در باشگاه، بخاطر قدرت بدنی بالا و دارا بودن کمربند آبی، برای اولین بار راهی مسابقات استانی دهه فجر 1392 می شود.

 

او در مسابقات سطح شهرستان بابل جام مرحوم ارسنجانی مقام سوم و در مسابقات استان مازندران دهه فجر مقام سوم و همچنین در مسابقات آزاد استانی انتخابی کشوری مقام سوم و همچنین درمسابقات شهرستان آمل مقام دوم را از آن خود می کند. روز گذشته نیز سید ابوالفضل توانست سهمیه مسابقات کشوری را در رده خردسالان بدست آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم به توضیح اینکه سید ابوالفضل حسینی ایمنی علاوه بر موفقیت در ورزش تکواندو، در مسابقات اذان شهرستان بابل نیز حایز رتبه نخست می باشد.

 

 

 

 

 

 

 اين موفقيت را به ابوالفضل و خانواده اش بویژه پدر و مادر او،

آقای حاجی پور مربي پرتلاش و زحمتكش تكواندو،

و اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا تبريك مي گوئيم.

 

 

 

 

 

 

به امید کسب موفقیت های بیشتر برای سید ابوالفضل حسینی ایمنی

 

 

جای بسی قدردانی دارد از مربی سختکوش و علاقه مندی چون آقای حاجی پور

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # امیدرضا در تاریخ: جمعه 15 بهمن 1395 ، ساعت 08:11 ب ظ
باسلام
راهیابی سید ابولفضل به مسابقات کشوری را به خانواده محترم و زحمت کش او و همچنین مربی ایشان تبریک عرض نموده وامیدواریم که روزی موفقیت ایشان رادر مقاطع بالاتر شاهد باشیم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20