*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پيام امام جمعه لاله آباد و مسير راهپيمايي يوم الله 22بهمن

 

هر سال در روز 22 بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ايران و رهبری، در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، شرکت می کنند.

 

 

پيام حجت الاسلام شيخي عزيزي، امام جمعه ي محترم بخش لاله آباد به مناسبت اين روز بزرگ:

 

 

 بسم اﷲ الرحمن الرحيم 

در سوز سرمای زمستان؛ فصل باد، برف و یخ؛ زودتر از موعد همیشگی شکوفه بستن گلها و لاله زارها؛ طلسم زمستان شکست و بهاری شکوفا شد که بیش از سی و هفت سال عطر وجودیش سراسر عالم را به خود معطوف داشته است.

رنجديدگان و استثمار شدگان عالم به تاسی از این جریان به حرکت آمده ؛ ایران اسلامی را الگویی مناسب برای قطع ظلم و چپاول صاحبان قدرت و ثروت و زور دانستند و بر این امیدند که همانند ملت ایران به اقتدار و عظمت خویش دست یابند.

آری ، ملت بزرگ ایران با همه مشقت ها؛ تهدید ها؛ تحریم های ظالمانه و ناجوانمردی هایی که در طول بیش از سه دهه دیده؛ نه تنها خم به ابرو نیآورده بلکه با عزمی جدی؛ راسخ و استوار تر در مقابل تمام دنیای خباثت و کفر و نفاق ایستاده ؛ هر روز شجاع و دلیرانه غریو مردانگی و عزت خویش را به بلندترین فریاد ها به گوش ستمگران عالم می رساند.

حضور با شکوه و گسترده امت وفادار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه های مختلف بیانگر همان سرزندگی و آمادگی و آرمانخواهی ایرانی با تعصب و با غیرت است.

ملت ایران اسلامی خاصه مردم شریف خطه لاله آباد به پاس تداوم راه امام و شهدا؛ لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بار دیگر باحضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ضمن اعلام وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ بار دیگر ایستادگی و مقاومت خویش را در برابر یاوه گویان عالم  به رخ جهانیان خواهد کشید.
                     

 توفيق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

 محسن شيخي عزيزي، امام جمعه بخش ﻻله آباد

21 بهمن ماه ١٣٩5

 

 

 

 

لازم به ياد آوري اينكه اهالي روستايمان نيز در 2 مسیر راهپیمایی، صدای وحدت و همدلی خود را سر می دهند.


جهت آگاهی اهالي روستايمان ایمن آباد و کروکلا و عزيزاني كه در شهرستان بابل حضور دارند، از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهرستان بابل و شهر زرگرشهر(بخش لاله آباد)، زمان و مسير شروع راهپيمايي اعلام می شود:

 

 

 

شهرستان بابل:

میدان ولایت _ میدان جهاد يا ميدان باغ فردوس _ مصلای نماز جمعه بابل

ساعت شروع: 10:00

 

 

 

بخش لاله‌آباد: 

از گلزار شهداء گمنام به سمت مصلای جمعه

ساعت شروع: 10:30

 سخنران: امام جمعه محترم لاله‌آباد حجت الاسلام شیخی عزیزی

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20