*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ادامه فعالیت های دهیاری ایمن آباد

  در راستاي اجراي طرح نيمه كاره ي هادي روستاي ايمن آباد و كروكلا، طی فصل پاییز 1395، طرح عقب نشینی و احداث دیوار و یا بناهایی مثل حمام، سرویس بهداشتی و... در روستا در بعضی خیابان ها و کوچه های روستا انجام شد که از جمله ی آن می توان به طرح عقب نشینی دیوار منزل سیدعلی اسحق هاشمی، سیدحسن هاشمی، آقای علی نصب، سیدقاسم حسینی فرزند علی، حاج آقا بابا و فرزندش سیدیعقوب، سیدکمال حسینی و همچنین زمین کشاورزی بعضی از اهالی عقب نشینی صورت پذیرفته است.

لازم به توضیح اینکه به علت کمبود بودجه در حال حاضر دهیاری برحسب ضرورت، توانایی تهیه مصالح بلوک و سیمان را چنانچه داوطلب داشته باشیم انجام می دهد و کلیه هزینه دستمزد و غیره بر عهده مالک می باشد.

 

 

 

 

 

 

سیدنقی حسینی ایمنی دهیار روستای ایمن آباد با بیان این خبر افزودند: اهالی، همکاری نسبتا" خوبی دارند ولی متاسفانه بودجه ای از سوی دولت به روستا اختصاص نمی یابد، به همین دلیل به کندی کارهای عمرانی صورت می پذیرد. البته پرداخت عوارضی از سوی اهالی روستا بسیار می تواند در روند رو به رشد طرح های عمرانی روستا تاثیرگذار باشد.

 

ایشان نصب تابلوی شناسایی روستا با مشارکت دهیاری روستای ایمن آباد، پایین کروکلا و میاندسته را که با مدیریت دهیاری ایمن آباد صورت گرفت از جمله دیگر فعالیت های انجام شده اعلام نمود.

 

ترمیم آسفالت ورودی روستا پس از تخریب بوسیله اداره گاز، توسط دهیاری ایمن آباد انجام شد.

 

 

از طرفی ترمیم و تعریض چهار راه کنار منزل سیدمیران حسینی و حاج حسن لاسمی نیز در دستور کار اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا بود که برای عبور و مرور راحت تر اهالی صورت پذیرفت.

 

 

 

دهیار ایمن آباد افزودند: سنگ شکسته برای زیباتر شدن پیاده روی خیابان اصلی کنار منزل حاج مظاهر رسولی که بر عهده بنیاد مسکن بوده است، توسط دهیاری انجام گرفت.

 

 

 

نصب تابلوهای شب نما و هشدار راهنمایی و رانندگی نیز در سطح روستای ایمن آباد صورت گرفت تا رانندگان خودرو با دقت بیشتر و سرعت پایین تری در روستا تردد نمایند.

 

تعویض لامپ و روشنایی معابر و کوچه های روستا نیز از دیگر کارهایی بوده است که سعی می شود به طور مرتب صورت پذیرد.

 

با توجه به فصل هرس کردن درختچه های نارنج، این کار نیز انجام شد.

 

 

لایروبی رودخانه های روستا نیز که بر اساس قانون، هزینه ی آن باید توسط کشاورزان پرداخت گردد و خارج از هزینه کرد دهیاری می باشد، توسط دهیاری ایمن آباد انجام شد.

 

سیدنقی حسینی ایمنی بر این مهم تاکید نمودند که کلیه هزینه های انجام شده توسط دهیاری و از منبع ارزش افزوده و درآمدی که به حساب دهیاری واریز می گردد، هزینه شده است.

ایشان افزودند: متاسفانه امسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با توجه به تخصیص بودجه بابت طرح هادی، اعلام می کنند که تامین اعتبار نشده است و اجرای عملیاتی طرح پیاده روی روستا همچنان نیمه کاره مانده است.

  

در پایان دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ایمن آباد ضمن قدردانی از مردم خوب روستا، از اهالی درخواست نمودند نسبت به پرداخت به موقع عوارض توسط کاسبان و همچنین عوارض جمع آوری و حمل زباله توسط خانواده ها، همکاری بیشتری با اعضای شورای اسلامی و دهیاری داشته باشند تا تنها راه درآمد این نهاد اجرایی برای بهبود طرح های نیمه کاره ی روستا، با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

 

 

لازم به توضیح اینکه: در روزهای آینده  آسفالت خیابان قائم (ابتدای جاده ی اصلی به طرف میاندسته) با مشارکت دهیاری روستای میاندسته بطول۲۵۰متر انجام می پذیرد.

از طرفی تغییر سیستم برق روستا نیز به دلایلی از جمله افت فشار برق و بهره برداری غیر قانونی بعضی اهالی بطور کامل در دست تعویض می باشد. (این خبر در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.)

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # یکی از اهالی در تاریخ: دوشنبه 18 بهمن 1395 ، ساعت 06:11 ب ظ
ضمن سلام و عرض خسته نباشید، به عوامل محترم اجرایی روستا خصوصا دهیار خدوم و باشخصیت جناب آقای حسینی.
در رابطه با طرح عقب نشینی و تعریض خیابانهای اصلی و فرعی روستا، گاها" مشاهده می شود که بعضی از اهالی که در یکطرف از خیابان صاحب ملک و یا ساختمانی هستند، با استفاده از نفوذ خود بقیه همسایه ها را ترغیب و حتی گاهی تطمیع می کنند تا مسئولین اجرایی روستا را به تعریض خیابان، آنهم فقط از یکطرف قانع نمایند، که این موضوع موجب نگرانی آندسته از اهالی و صاحبان ملک و ساختمانی شده است که در طرف دیگر خیابان قرار دارند.
خواهشمند است که در این مورد اگر قانونی وجود دارد، اطلاع رسانی گردد تا حقی از کسی ضایع نشود. با تشکر.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20