*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حسين غنيمي نوجوان ایمن آبادی حافظ پنج جزء قرآن کریم

 

 حسین غنیمی ایمنی فرزند مهدی متولد ششم ديماه 1384 از روستای ایمن آباد بابل می باشد. مادرش خانم امیری اندی که خود اهل روستای اندیکلاست با علاقه و حمایت همه جانبه،پا به پای حسین، برای موفقیت ارزشمندش تلاش می کند تا فرزندش که استعداد و حافظه خوبی دارد در راستای حفظ کتاب مقدس مسلمانان جهان قدم بردارد

 

 

درخشش حسین غنیمی قرآن آموز روستا در مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم آموزش و پرورش بابل ستودنی می باشد.

او در حفظ 5 جزء قرآن کریم و قرائت، در این دوره از مسابقات تقدیر شد.

حسین غنیمی در مسابقات اداره اوقاف شهرستان بابل نیز در مرحله حفظ پنج جز حایز رتبه شده است.

ایشان در مسابقات دانش آموزی قرآن، نماز و عترت موسسه جامعه القرآن کریم بابل نیز شرکت نمود که در بخش حفظ 5 جزء، قرائت و اذان حایز رتبه شد و از ایشان تقدیر نمودند.

 

لازم به توضیح اینکه حسین غنیمی این نوجوان شایسته ی روستا که از جمله نوجوانانی می باشد که در حضور در مسجد روستا برای گفتن اذان، قرائت قرآن و شرکت در نماز جماعت همواره پیشرو  و فعال می باشد.

 

 

با آرزوی توفیق روزافزون و حفظ کامل قرآن کریم، قرائت زیباتر و تاثیرگذار و اذانی که مسلمانان را ترغیب بیشتری به نماز کند،  از سوی حسین، این نوجوان 11 ساله ی روستا و کشورمان ایران.

 

جا دارد از مادر و پدری که عاشقانه در راه  آموزش تعالیم دینی و حفظ  کتاب مقدس مسلمانان جهان یعنی قرآن کریم پا به پای فرزندش قدم برمی دارند تشکر و قدردانی شود.

 

لازم به توضیح اینکه حسین غنیمی در عرصه ورزش تکواندو نیز بسیار موفق و پرتلاش است و در مسابقات مختلف نیز حایز رتبه شده است.

 

 

 

 

به اميد كسب موفقيت و سربلندي بيشتر در زندگي و ادامه فعاليت هاي دینی و ورزشي

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20