*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ششمین يادمان فريد در روستا برگزار شد

 
  ششمین یادمان دكتر سیدفرید حسینی زاده اندیشمند هوا و فضا و طراح هواپیمای بدون سرنشین با حضور شماری از اساتید و عضو هیات علمی دانشگاه های تربیت مدرس، دانشگاه شریف، نوشیورانی بابل و جمعی از اهالی محل، عصر پنجشنبه 16 دی ماه 1395، در مسجد صاحب الزمان ایمن آباد بخش لاله آباد بابل برگزار شد.

 

دکتر سید فرید حسینی زاده در مدت زمان کوتاه زندگی علمی خود توانست در راه اندازی پ‍ژوهشکده علوم و فناوری دفاعی شمال، وابسته به دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سال 1387، مشارکتی فعال داشته باشد و به مدت دو سال (سال های87 و 88) نیز گروه پژوهشی انرژی های نو (پیل سوختی) را در این پژوهشکده، مدیریت کند.


در سال 1389 به عضویت هیأت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل درآمد و در سمت مدیر ارتباط با صنعت و کارآفرینی و استادیاری دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه، به تربیت دانشجویان پرداخت.


دکتر سید فرید حسینی زاده با تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر در طول عمر کوتاه اما پربار علمی خود، موفق به چاپ 16 مقاله در نشریات معتبر علمی دنیا(ISI) و ارائه بیش از 30 مقاله در کنفرانس های بین المللی داخلی و خارجی شد.


کسب عنوان یکی از 25 مقاله برتر به مدت 15 ماه در سال های2007 و 2008 در رابطه با نانو سیال از دیگر افتخارات علمی ایشان است.


هواپیمای بدون سرنشین فرید یا همان پَهپاد فرید، از جمله طرح های ایشان است که می توان دکتر فرید را، طلایه دار این پروژه بزرگ و مهم دانست.


چندی پیش
پرنده های بدون سرنشین فرید 7 و 8 را برای ارائه خدمات تصویر برداری هوایی، نقشه برداری هوایی، بازدید و شناسایی مناطق، بازرسی خطوط انتقال برق، اسکله ها و سکوهای نفتی و دکل های مخابراتی، حمل بار به مناطق صعب العبور، امداد رسانی، تعقیب و گریز، هواشناسی و مدیریت بحران به کلیه مراکز و ارگان ها معرفی شده است.

در ششمین یادمان دکتر فرید، دکتر حسینعلی اصغرنیا ایمنی رییس پردیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن خیر مقدم به حاضرین از جمله دکتر واثقی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی و همکاران ایشان، به ارائه  خلاصه ای از فعالیت های علمی و پژوهشی دکتر فرید پرداخت.


ایشان همچنین اشاره ای به فعالیت های مجمع حامیان علم و فرهنگ ایمن آباد و کروکلا در راستای حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان و دانشجویان روستا در یکسال گذشته نمود.

در ادامه نیز با پخش دو کلیپ و مداحی مراسم پایان یافت.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهيه، تنظیم و ارسال خبر و عکس: مهدی قاسمی ایمنی

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20