*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بازتاب گسترده ی گردهمایی اهالی روستا در خبرگزاری های داخلی و خارجی

 

خبر گردهمایی اهالی روستای ایمن آباد و کروکلا به یاد قوها و مرگ وجدان ها، این کار شایسته و سترگ بازتاب گسترده ای در خبرگزاری ها و رسانه های مجازی داخلی و خارجی داشته است.

خبرگزاری صدا و سیما ، ایرنا ، ایسنا ، دیدبان محیط زیست و حیات وحش ایران ، دنیای اقتصاد ، پویش24 ، بازنشر24 ، تابناک ، باشگاه خبرنگاران جوان ، میزان ، خبرآنلاین ، خبر وان ، وگ نیوز ، وکیل ملت ، جام جم ، برترین ها و .... از جمله ی رسانه هایی بودند که به بازتاب این رخداد در روستا پرداختند.

از طرفی رسانه هایی مثل صدای آمریکا ، بی بی سی فارسی و دویچه وله فارسی نیز به پخش خبر صوتی و تصویری و درج در وبسایت خود از این گردهمایی پرداختند.

 

روزنامه ی همشهری در ویژه نامه ی مازندران، خبر کامل و مفصلی از این اقدام شایسته ی اهالی روستای مان درج و آنرا تحلیل نموده است.

 

 

 

از دیگر سوی ی تماس تلفنی با نعمت اله قنبری، رئیس اداره محیط زیست بابل، سه شکارچی خاطی در کشتار 4 قوی مهاجر از روستای تجنک، که با همکاری اهالی روستای ایمن آباد و کروکلا به محیطبانان محیط زیست بابل معرفی و دستگیر شدند، با طرح شکواییه شکار غیر مجاز از سوی محیط زیست، دو نفر از متهمین که مباشرت در شکار داشته اند باقرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و یک نفر نیز که دراین جرم همکاری داشته است با صدور قرار کفالت آزاد شد.

 

البته نکته ای که شاید فراموش شد در مورد آن صحبت شود، شکارچیان روستای ایمن آباد و کروکلا می باشد که با داشتن مجوّز ، توانمندی و مهارت بالا در شکار، به احترام 19قوی میهمان روستا که تا بحال چنین رخدادی را به خود ندیده بود، به احترام  قوها، اسلحه ها را زمین گذاشتند و چه بسا بعضی از این عزیزان با ظرفی از گندم و تکه ای از نان از مهمانانشان پذیرایی کردند. این عملکرد قابل ستایش این بزرگواران، برگ زرّین دیگری را در دفتر پر افتخارِ تاریخ 400 ساله ی روستای ایمن آباد و کروکلا ثبت نمود. تن شان سلامت و دلشان خوش باد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20