*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جواز حضور يك ايمن آبادي در مسابقات دانشجويان كشور

 

جوان دانشجوي ايمن آبادي در مسابقات قهرماني دانشجويان استان مازندران توانست به مقام قهرماني دوي 400 متر و نايب قهرماني دوي 200 متر دست يابد.

 

رضا قلي نيا ايمني فرزند صفدر متولد سال 1375 است.

 

گواهي نامه ديپلم علوم انساني را در سال 1395 از دبيرستان ايثارگران بابل دريافت مي كند و در دانشكده سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل، در رشته تربيت بدني پذيرفته مي شود.

 

او كه رشته اصلي ورزشي اش همانند پدر، فوتبال است چند ساليست كه در تيم فوتبال اميد فرابرتر فريدونكنار در ليگ دو كشور توپ مي زند و با تلاش ايشان اين تيم به عنوان قهرماني دست مي يابد و به ليگ يك فوتبال اميد كشور صعود مي كند.

 

ايشان به دليل گذراندن دوره خدمت سربازي و دريافت كارت معافيت، عضو تيم مقاومت سپاه بابل مي شود تا طي دو سال ضمن ادامه ي تحصيلات دانشگاهي در رشته تربيت بدني،  گواهي نامه پايان خدمت سربازي خود را نيز دريافت نمايد. تيم مقاومت سپاه بابل در ليگ دسته دو فوتبال اميد كشور حضور دارد.

 

رضا قلي نيا ايمني كه در فوتبال از سرعت بسيار خوبي برخوردار است، بدون تمرين قبلي در اين مسابقات حضور يافت و توانست در ميان دانشجويان شركت كننده در رشته دوميداني در دوي 400 متر طلا بگيرد و با كسب مدال طلا عنوان قهرماني را نيز از آن تيم دانشجويان بابل نمايد. تيم دانشجويان ساري نيز به مقام نايب قهرماني اين دوره از مسابقات دست يافت.

 

از طرفي ايشان در دوي 200 متر هم به عنوان دومي دست يافت و مدال نقره را به گردن آويخت.

 

رضا قلي نيا ايمني با كسب اين موفقيت به مسابقات قهرماني دانشجويان كشور راه يافت و در صورت كسب عنوان قهرماني به مسابقات آسيايي دانشجويان اعزام خواهد شد.

 

لازم به يادآوري اينكه ايشان در مسابقات دوي 60متر كه به مناسبت هفته ي تربيت بدني در بابل برگزار شد نيز مدال طلا را از آن خود كرد.

 

 ايشان هنوز تصميم قطعي را براي حضور در رشته دوميداني و يا فوتبال نگرفته است. ايشان طي اين مدت ضمن مشورت با اهل فن، مصمم است تا تصميم درست و منطقي را براي انتخاب رشته ي ورزشي مورد نظرش بگيرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

تبريك به آقا رضا و پدرش صفدر قلي نيا ايمني و خانواده ي بزرگ قلي نيا

 

 

 

 

اميد به موفقيت بيشتر رضا قلي نيا ايمني، در مسابقات قهرماني دانشجويان كشور

 

 


 

 

ارسال خبر: سيدفضل اله هاشمي كرويي

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20