*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

عنوان قهرماني كشور براي اميرحسين در رشته كونگ فوتوآ سنتي

 

  مسابقات کونگ فو توآ سنتي قهرمانی جوانان کشور يادواره شهيد كونگ فوكار مدافع حرم رسول پور مراد ، انتخابي تيم ملي سبك (اعزام به ايتاليا) ديروز جمعه نهم شهريور ماه در استان قم برگزار شد و با معرفی نفرات برتر، به کار خود پایان داد. در اين مسابقات سه تن از ورزشكاران تيم باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان به مربي گري سيدتقي هاشمي كرويي توانستند مقام قهرماني را كسب كنند و به مسابقات اعزامي به ايتاليا راه يابد.

 

 

 

 

تيم منتخب هيات كونگ فوي مازندران در رده سني جوانان 5 نفر و بزرگسالا يك نفر را به مسابقات قهرماني كشور اعزام كرده بود كه نام سيد اميرحسين ارشادي ايمني (وزن منهاي 51kg) فرزند مرتضي از روستاي ايمن آباد هم در اين ليست با توجه به كسب عنوان قهرماني مسابقات گذشته، به چشم مي آمد.

 

سيدامير حسين در سه بازي پياپي در برابر سه ورزشكار به ترتيب از استانهاي فارس، كرمانشاه و كردستان به برتري رسيد و عنوان قهرماني را از آن خود كرد و مدال طلا را بر گردن آويخت.

 

 

 

 

 

 سيدتقي هاشمي كرويي رئيس هيات ورزش هاي رزمي شهر زرگرشهر و بخش لاله آباد و مسئول باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان روستایمان نيز به عنوان سرپرست تيم انتخابي مازندران را همراهي مي كرد در ادامه عنوان نمود: سيد اميرحسين با ارائه يك بازي حساب شده و كسب تجربه از بازي هاي گذشته، حرفان را پشت سر بگذارد و به عنوان قهرماين دست يابد. حريفان امير حسين نيز بسيار قدرتمند بودند اما او بهتر عمل كرد و نتيجه تلاشش را گرفت.

 

 

در ديگر اوزان نيز، رضا رزمه (منهاي 59kg) و رضا عزيزي (منهاي 115kg) به عنوان قهرماني دست يافتند.

 

رضا رزمه به عنوان بهترین فایتر و ستاره این دوره از مسابقات انتخاب شد.

 

رضا رزمه و رضا عزيزي هر دو از بخش لاله آباد بابل هستند.

 

 

 

 

 

   

 تبريك به سيدتقي هاشمي كرويي و سيد اميرحسين ارشادي

و همچنين رضا عزيزي و رضا رزمه

 

 

اميد به موفقيت بيشتر سيداميرحسين ارشادي، در تورنومنت ايتاليا

 

 

 

 

جا دارد در پايان از حمايت مالي آقايان افشين لاسمي ايمي و مهدي قاسمي ايمني قدرداني گردد.


 

 

ارسال خبر: سيده كوثر هاشمي كرويي

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20