*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

افتخاري ديگر براي باشگاه آرمان روستا

 

  مسابقات کونگ فوی قهرمانی جوانان کشور جام شهدای مدافع حرم روزهاي پنجشنبه و جمعه در آذربايجان غربي برگزار شد و  با معرفی نفرات برتر اولتا سوم 11 وزن ، به کار خود پایان داد. در اين مسابقات يكي از ورزشكاران تيم باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان به مربي گري سيدتقي هاشمي كرويي توانست مقام قهرماني را كسب كند و به مسابقات انتخابي تيم ملي راه يابد.

 

تيم منتخب هيات كونگ فوي مازندران در رده سني جوانان 5 نفر را به مسابقات قهرماني كشور اعزام كرده بود كه نام سيد اميرحسين ارشادي ايمني فرزند مرتضي از روستاي ايمن آباد هم در اين ليست با توجه به كسب عنوان قهرماني مسابقات گذشته، به چشم مي آمد.

سيدامير حسين در عين ناباوري و در حاليكه راند اول را با نتيجه 7 به 2 پيش بود اما متاسفانه در نهايت با كمي تعلل و كم تجربگي، مسابقه را به حريف شيرازي خود از استان فارس واگذار كرد و از دور مسابقات كنار رفت.

 

 

سيدتقي هاشمي كرويي رئيس هيات ورزش هاي رزمي شهر زرگرشهر و بخش لاله آباد و مسئول باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان روستایمان نيز به عنوان سرپرست تيم انتخابي مازندران را همراهي مي كرد در ادامه عنوان نمود: سيد اميرحسين مي توانست برنده بازي باشد و اين مهم مرا آزار مي دهد اگر قدرت برد را نداشت و حريفش بيار قدرتمند بود خوب طبيعي مي باشد كه چندان ناراحتي ندارد. بهرحال تلاش همه ي ورزشكاران در همين مقاطع مي باشد راهيابي به تيم ملي.البته ساير عزيزان نيز متاسفانه از رسيدن به كسب مقام بازماندند اما رضا عزيزي از باشگاه آرمان اهل روستاي بابلكان لاله آباد بابل، توانست در وزن 110+ با شكست حريفان، عنوان قهرماني را از آن خود كند.

 

 

 

تیم های کردستان، آذربایجان غربی و فارس در رده تیمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در این رقابت 420 کونگ فو کار در قالب 26 تیم از 26 استان کشور شرکت داشتند.

نفرات برتر این 11 وزن به مسابقات انتخابی تیم ملی که در سالجاری برگزار می شود، راه یافتند.

24 داور ملی و بین المللی قضاوت این دوره از رقابتها را بر عهده داشتند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات و رژه ورزشکاران عصر روز پنجشنبه 25 شهريورماه 1395، با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کونگ فو در محل سالن مسابقات برگزار شد.

 

 

 

 

 این مسابقات طی روزهای 25 و 26 شهریور ماه جاری در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد.

 

 

 

 تبريك به سيدتقي هاشمي كرويي و همچنين رضا عزيزي

 

 

حضور در مسابقات كشوري به عنوان نماينده ي مازندران، خود افتخاريست ارزشمند.

اميد به موفقيت بيشتر سيداميرحسين ارشادي، در ادامه ي فعاليت هاي ورزشي

 

 

 

جا دارد در پايان از حمايت هاي مالي آقايان افشين لاسمي ايمي و مهدي قاسمي ايمني قدرداني گردد.


 

ارسال خبر: سيده كوثر هاشمي كرويي

 

{jcomments on}

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20