*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

زمان توزیع کتب درسی در مازندران اعلام شد

 

توزیع کتب درسی در شش پایه تحصیلی اول تا ششم مقطع ابتدایی

از سوم مهر  در مدارس استان آغاز می شود.

 

 

 

به گزارش مورخ 14 شهريورماه 1395 از سوي روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی با اشاره به توزیع کتب درسی در دوره های مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، دوم و پیش دانشگاهی و هنرستان ها افزود: با دریافت کتاب های درسی در مدارس مقطع ابتدایی، لوح فشرده به صورت رایگان در زمان توزیع کتاب ها در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

 

قاسمی افزود: در مقطع پیش دانشگاهی کتب در چهار رشته علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و هنر در 37 عنوان به مدارس آموزشی در شهرستان ها و مناطق تحویل شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

 

مدیرکل آموزش وپرورش یادآور شد: ثبت نام دریافت کتاب دوره ابتدایی و مقطع پیش دانشگاهی از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی توسط خانواده ها انجام شد.

 

او اضافه کرد:توزیع کتاب های درسی در مقطع متوسطه اول و دوم از 20شهریور در کتابفروشی های معتبر شهرستان ها آغاز می شود.

 

قاسمی در ادامه با بیان اینکه کتب درسی فنی حرفه ای و کاردانش در پایه دهم به استان ارسال نشد از دریافت کتاب های این پایه به زودی در استان خبر داد.

 

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران همچنین بیان کرد: توزیع کتب تخصصی و عمومی پایه سوم فنی و حرفه ای و کاردانش این کتب همراه با لوح فشرده از 20 شهریور آغاز می شود.

 

قاسمی تاکید کرد: مدیریت توزیع کتب درسی در مقطع فنی حرفه ای و کاردانش بر عهده مدیران است.


حدود نیم میلیون دانش اموز در مدارس مازندران به تحصیل اشتغال دارند.

 

 

 

منبع: ايرنا

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20