*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

محدوديت سني براي بيمه شدگان روستايي برداشته شد

 

محدودیت سنی در دولت تدبیر و امید برای بیمه شدگان در این صندوق برداشته شد طوری که تمام افراد بالای ١٨ سال می توانند تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان ، کشاورزان و عشایر شوند.

 

رضا عبداللهی مدیر صندوق بیمه اجتماعی، روستاییان، کشاورزان و عشایر استان اردبیل افزود: در گذشته فقط افراد بالای ٥٥ سال می توانستند تحت پوشش بیمه اجتماعی شوند اما دراین دولت این محدودیت سنی برداشته شد و علاوه بر تحت پوشش افراد بالای ١٨ سال افراد غیر ساکن در روستاها هم صرفا با داشتن زمین در روستا و همچنین شهرهای بالای ٢٠ هزار نفر هم می توانند تحت پوشش این صندوق قرار بگیرند.

 

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید سه اقدام اساسی در کشور انجام داده اظهار کرد: برداشتن شرط سنی بیمه شدگان ، تحت پوشش قرار گرفتن کشاورزان غیر ساکن و همچنین تحت پوشش قرار گرفتن شهرهای زیر 20 هزار نفر از جمله اقدام هایی است که در این دولت انجام شده است.


عبداللهی با اشاره به اهداف تشکیل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان ، کشاورزان و عشایر گفت: این صندوق سه مزیت دارد که اعضای صندوق از مزایای مستمری کارافتادگی ، بازنشستگی و فوت برخوردار می شوند و تا به امروز ٤٣ هزار و ٦٠٠ نفر بیمه شده داریم که بیش از شش هزار نفر از این تعداد زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند.

 

عبداللهی همچنین با اشاره به اجرای اصل ٢٩ قانون اساسی افزود: دولت تدبیر و امید در اجرای این اصل مصمم و جدی است و بر اساس این قانون دولت مکلف است از محل درآمدهای عمومی و درآمدهای حاصل از مشارکت مردم ، خدمات و حمایت های مالی را برای تک تک افراد کشور فراهم کند.

 

 





منبع: ایرنا

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20