*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

تسریع در تکمیل سد هراز برای رفع مشکل کشاورزی منطقه لاله‌آباد

 

 علی نجفی در جلسه شورای اداری شهرستان بابل خواستار توجه ویژه به بخش گردشگری استان شد و اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای شهرستان بابل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا مهم‌ترین دغدغه مازندران به‌ویژه بابل مسئله بیکاری است، انتظار داریم در کمیسیون مشترکی که با سرمایه‌گذاران خارجی برگزار می‌شود به این امر توجه شود.

 

وی خواستار ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران شد و افزود: اخیراً دولت لایحه‌ای به مجلس داد و برای 20 استان پیشنهاد منطقه ویژه داد که مازندران در لیست نیست و انتظار داریم مازندران با وجود دریای خزر و داشتن همسایگان شمالی مازندران در لیست افزوده شود.

 

 

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود ظرفیت بالای بابل در بخش آی‌تی و آی‌سی‌تی انتظار داریم بابل پایلوت شهر هوشمند شود و طراحی پروژه ویژه‌ای در این باره در دستور کار قرار گیرد.

 

نجفی خواستار تسریع پروژه‌های نیمه‌کاره بابل به‌ویژه کمربندی جنوبی این شهر شد و ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت تا پایان امسال به طور کامل راه‌اندازی شود.

 

فرماندار بابل نیز اظهار کرد: برای تکمیل پروژه آب‌رسانی شهرهای گروه الف، تصفیه‌خانه و خط انتقال آن نیازمند حمایت ویژه است.

 

محمدتقی عباس‌پور افزود: بحث تصفیه‌خانه و کارخانه کمپوست بابل مشکل 20 ساله است گرچه استانداری طرح جامعی دارد ولی برای بابل پروسه زمانی مهم است.

 

وی با اشاره به اینکه هفت جاده مواصلاتی به طول 50 کیلومتر نیازمند توجه است، تصریح کرد: شهرداری قادر به پرداخت هزینه تملک فاز سوم کمربندی شرقی بابل نیست و باید این امر در دستور کار قرار گیرد.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی هفت شهر بابل، اختصاص بودجه برای 10 پل نیمه‌تمام بابل، توجه به 15 نقطه رانشی خطرناک در جاده‌های مواصلاتی بابل، اختصاص بودجه برای اتمام 20 پروژه نیمه‌تمام آموزش و پرورش بابل و تسریع در تکمیل پروژه سد هراز برای رفع مشکل کشاورزی منطقه لاله‌آباد بابل در دستور ویژه دولت قرار گیرد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاري فارس

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20