*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حاج ملا ناصر سالاریه درگذشت


 

 

همانا بندگان را  به چيزى از قبيل ترس، گرسنگى، كاهشى در اموال، محصولات و جان ها مى ‏آزماييم

 

و مژده از آنِ كساني است كه صبر پيشه مي كنند.  (سوره بقره/155)

 

 

 

 

بعد از ظهر امروز سه شنبه  بیست و یکم ارديبهشت 1395،  حاج ملا ناصر سالاریه (از اولین استادان مکتبخانه قدیم روستا) در منزلش درگذشت  و بسوی معبود شتافت.

 

 

حاج ملا ناصر سالاریه كه مدتي به دلیل بيماري عفوني داخلي در بیمارستان بستری بود، صبح امروز با بهتر شدن حال عمومی اش، به منزل انتقال یافت، ولی ساعاتی پیش ناگهان حال وی به وخامت گرایید و دارفانی را وداع گفت و با انجام مراسم ویژه شستشو و کفن نمودن، پيكر اين پدر بزرگوار پس از تشييع توسط اهالی روستا، در آرامگاه روستای پایین کروکلا (زردکجار) به خاک سپرده شد.

 

 

مراسم ختم ایشان فردا چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395، بعد از نماز مغرب و عشا به شيوه سنتی مجمعه شام در مسجدصاحبالزمان (ع) روستای پایین کروکلا به صورت دعوت عمومی، برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

سایر مراسم ختم و هفتم در همین بخش خبری به آگاهی اهالی و علاقه مندان خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

وبسايت روستا  درگذشت اين پدر گرامي را

 

به خانواده محترم سالاریه و عموم مردم


تسليت مي گويد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به روز مرگ چو تابوت من روان باشد                       گمان مبر که مرا درد این جهان باشد

 

 
 

برای من  مگِری و مگو: دریـغ  دریـغ                        به دام  دیـو در اُفتی، دریـغ  آن باشد

 

                                                                      

 

                                               حضرت مولوي

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
+1 # مهدی در تاریخ: چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ، ساعت 09:02 ق ظ
روحش شاد
نقل قول
 
 
+1 # يك آشنا در تاریخ: دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ، ساعت 08:02 ب ظ
باسلام
باتوجه به شعری که درتابلو عکس ملا ناصر سالاریه نوشتید که ممنوندارمی اتا عمر مردم روستاره بنوشتن و بخونستن یاد بدائی.
کجا بدوند مردم روستائی که این همه ملاناصر سالاریه و پدر بزرگوارشان ملا عبدالله سالاریه برای محل ایمن اباد و کروکلا زحمت کشیدند.
بقول خودتان خواندن و نوشتن و قران سواد شان کرد.
چرا دراجرای مراسمات که مجمعه شام برای همه انهائی که فوت می کنند بود برای آقا ملاناصر سالاریه هم بود برای چه کاری در قبال این عزیز از دست رفته انجام نشد.
لااقل سالها برای این محله زحمت کشیدند، هم ملاعبدا.. سالاریه، ملاناصر سالاریه و منوچهر سالاریه این همه مداحانی که در محل بودن و اکثرا بادائی من رفت و آمد داشتند چرا یکی در مراسم ملاناصر سالاریه صحبتی نکرد، مداحی نکرد؟







وبسايت روستا:
اينكه پس از فوت ايشان در اجراي مراسم ختم در روستا چه بايد مي شد، پاسخ باشد به عهده ي اهلشان.

لازم به توضيح اينكه وبسايت روستا جهت قدرداني از تلاش و زحمات اين شخصيت ارزشمند روستا، گام بسيار كوچك يعني اهداي لوح تقدير و تابلوي متوسط(همين تصويري كه شما ياد كرديد) در مراسم رونمايي كتاب روستا(شهريورماه 93) برداشت، تا هنگام حيات ايشان قدردان بخش كوچكي از تلاششان گردد.

وبسايت روستا حتي پيشنهاد نامگذاري يكي از كوچه هاي روستا را به نام ايشان و پدرشان، به دهياري و شوراي اسلامي ايمن آباد داد تا نامش ثبت شود كه مورد موافقت قرار نگرفت.

اميدواريم همه ي ما هنگام حيات شخصيت هاي گرانقدر روستاي مان، سپاسگذار زحماتشان باشيم، تا حس قدرشناسي مردم را بيشتر درك نمايند و اينكه يادآوري شود مردم هيچگاه تلاش شان را فراموش نمي كنند.

اميدواريم خداوند ايشان، پدرشان و فرزندشان را مورد رحمت بي منتهاي خودش قرار دهد.
نقل قول
 
 
+1 # رفیق در تاریخ: دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ، ساعت 11:02 ب ظ
امید به آن روزی که قدردانی از انسانها بخصوص انسانهایی که خدمتی ارائه کرده اند به عنوان یک فرهنگ فاخر بین مردم عزیز و بخصوص اهلش جابیافتد و امید به ان روز که قدر شناسی و گرامی داشتن انسانها بخاطرکارکرد و خدمات ارائه داده بر حسب توان آن فرد حال یک پزشک یا یک کشاورز معمولی، باشد و نه برای داشتن مال زیاد و مقام عالی.

در پایان خانواده سالاریه منشا خدمات فراوان برای روستائیان بودند و من به نوبه خود از طرف خودم و مردم روستاهای امین اباد و کروکلا کمال قدر دانی را از ایشان می‌نمایم و انشالاه روح این عزیز سفر کرده با کسی که عمری در مدحش مداحی کرده (امام حسین )محشور باشد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20