*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

لزوم ارائه طرح اقتصادی در روستاهای مازندران

 

 

استاندار مازندران بر لزوم ارائه طرح اقتصادی در روستاهای استان تأکید کرد و گفت:

نباید از بعضی انتقادها برنجیم.

 

 

 

ربیع فلاح‌ بعد از ظهر روز سه شنبه 14 ارديبهشت 1395، در دیدار با اعضای شوراهای شهر و روستای مازندران، اظهار کرد: باید از ظرفیت عظیم شوراها در شهر و روستا استفاده کنیم.

 

 

بنابر گزارش خبرگزاري فارس، وی با بیان اینکه مازندران حدود 7 هزار و 807 نفر شورای روستا و شورای شهر دارد، افزود: بعضی از شوراها خود را درگیر بعضی از امور کردند که از حیطه آنها خارج است.

 

 

استاندار مازندران یکی از وظایف شوراها را نظارت در اجرای امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دانست و تصریح کرد: بودجه‌ای که از خزانه می‌آید بسیار اندک است و جوابگوی نیازهای روستا و شهرها نیست.

 

 

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در استفاده از اراضی منابع طبیعی، آبی و خاکی استان نداریم، بیان کرد: باید روش‌های استفاده از اراضی منابع طبیعی را بدانیم و نسبت به آنها عمل کنیم.

 

 

فلاح با اشاره به اینکه از اراضی بالادست مازندران می‌توانیم به‌درستی بهره‌گیری کنیم، اضافه کرد: اراضی بالادست برخی از مناطق استان تخریب شده است و شاهد سیل و دیگر حوادث در استان هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه در برخی از موارد مقررات رعایت نمی‌شود، افزود: اراضی بالادست استان قابلیت‌های بالایی در کاشت گونه‌های مختلف گیاهی دارند که باید از آنها به‌درستی بهره‌گیری کرد.

 

 

استاندار مازندران سطح همدلی در استان را بالا دانست و بیان کرد: اصلاً نباید از بعضی انتقادها برنجیم بلکه باید با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

 

 

وی با اعلام اینکه هرگونه مطالبات در استان پیگیری می‌شود، اظهار کرد: هیچ مشکلی در بحث آموزش در استان نداریم چون آموزش جایگاه بالایی دارد.

 

 

فلاح با بیان اینکه برای سال‌جاری هر روستا یک طرح اقتصادی ارائه دهد، اضافه کرد: شوراها منبع کل اطلاعات منطقه و روستاها هستند که باید از این اطلاعات در بهره‌گیری اقتصادی، کشاورزی و گردشگری استفاده کرد.

 

 

وی با اعلام اینکه در بحث دریافت مجوزها از خود بنده مطالبه کنید، گفت: با راه‌اندازی پنجره واحد اقتصادی همه مدیران مازندران موظف به تعامل با سرمایه‌گذاران در اعطای مجوزها هستند.

 

 

 


 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20