*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دور دوم انتخابات در بابل و روستاي ايمن آباد و كروكلا(يادآوري)

  اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا همگام با مردم بخش لاله آباد، شهرستان بابل و قائمشهر و بعضي از مردم شهرستان هاي كشورمان ايران، خود را آماده مي كنند تا با شناخت بيشتر و بهتر دو كانديداي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي، فرد اصلح و شايسته را انتخاب نمايند و دهم اسفندماه اين انتخاب شايسته را بوسيله برگه هاي راي، در صندوق اخذ آرا بياندازند.

 

در استان مازندران  شهرهاي قائمشهر و بابل، انتخاب دومين نماينده ي خود را در دور دوم مشخص مي كنند.

در اين دوره از انتخابات  2 نامزد انتخاباتی دور دهم مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابیه بابل برای تصاحب يكي از دو کرسی این حوزه توسط مردم انتخاب مي شوند:

 

همت اله طاهری نژاد لداري

 

حسین نیازآذری

 

 

 

 

محمدتقي عباسپور فرماندار بابل روز اول ارديبهشت 1395 عنوان نمود:

براي تبليغات انتخاباتي مرحله دوم 60 مكان در نظر گرفته شده است و هواداران و ستادهاي نامزدها تنها در همان مكان هاي مي توانند مواد تبليغاتي را نصب كنند.


وي آمادگي شهرستان بابل را براي برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس دهم اعلام كرد و گفت : براي اين منظور هشت هزار نفر به عنوان عوامل اجرايي، نظارت، بازرسي، نماينده فرماندار و عوامل نيروي انتظامي فعاليت خواهند داشت.


فرماندار بابل تعداد صندوق هاي پيش بيني شده براي اين مرحله از انتخابات مجلس را 509 صندوق اعلام كرد و افزود : با توجه به اين كه ارديبهشت فصل كوچ عشاير به ييلاق است، تعداد صندوق هاي سيار از سه صندوق در مرحله اول به پنج صندوق براي دور دوم افزايش يافت.


وي آمار واجدان شرايط راي دادن در شهرستان بابل را 361 هزار نفر اعلام كرد و ادامه داد : در مرحله اول 27 نامزد با هم رقابت داشتند ولي در دور دوم دو نامزد با هم رقابت خواهند داشت.


شهرستان بابل با بيش از نيم ميليون نفر جمعيت دو كرسي در مجلس شوراي اسلامي دارد كه تكليف يك كرسي آن در انتخابات هفتم اسفند 1394 مشخص شد.


علي نجفي خوشرودي در مرحله اول انتخابات با كسب 63 هزار و 306 راي ، منتخب مردم بابل براي مجلس دهم شد و حسين نيازآذري و همت الله طاهرنژاد نيز به دور دوم راه يافتند.

 


تبليغات دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي راس ساعت 8 صبح روز پنجشنبه آغاز و به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت.


راي گيري انتخابات مرحله دوم هم روز دهم ارديبهشت انجام مي شود.


استان مازندران داراي 12 كرسي در مجلس شوراي اسلامي است .

 

 

 

حاج سيد نقي حسيني ايمني فرمانده پايگاه بسيج شهيد قرباني روستاي ايمن آباد و كروكلا نيز، ضمن دعوت از اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا براي حضور پرشور در اين دوره از انتخابات عنوان نمودند: 8صندوق در 4حوزه ي انتخابيه در روستاي ايمن آباد و كروكلا همانند دور اول انتخابات در نظر گرفته شده است كه به شرح زير مي باشد:

 

1_ مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد

 

2_ مسجد جامع روستاي ايمن آباد

 

3_ مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي پايين كروكلا

 

4_ مسجد النبي(ص) روستاي بالاكروكلا

 

 

در هر صندوق نيز 16 نفر به عنوان مجريان برگزاري انتخابات سالم در نظر گرفته شده است: 5نفر اجرايي، 1نفر نماينده ي بخشدار، 3نفر نظارت، 1نفر بازرس، 3نفر نگهبان، 1نفر راننده و 1 نفر خدمات.

 

 


 

 

 

 

منبع: خبرگزاري ايرنا

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20