*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

با همكاري دهياران، مشمولان بیمه‌ روستایی در مازندران افزایش می‌یابد

مدیرعامل بیمه روستایی و عشایری مازندران با اشاره به ضرورت افزایش مشمولان این بیمه گفت: با مکاتباتی که با مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران انجام شد، مقرر شد هر دهیار 50 خانوار را بیمه کند.

 

علی قمی‌اویلی 19 فروردين 1395 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه بیمه روستایی و عشایری ذیل اصل 29 قانون اساسی برای گسترش عدالت اجتماعی، جلوگیری از مهاجرت، فقر، فاصله بین غنی و فقیر ایجاد شده است، اظهار کرد:  براساس دستورالعمل معاون مناطق محروم ریاست جمهوری بیمه سلامت، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، صدا و سیما، آموزش و پرورش، شرکت تعاونی دهیاران و تامین اجتماعی عضو این ستاد توسعه هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در بیمه روستایی و عشایری بازنشستگی و از کار افتادگی برنامه‌ریزی شده است، افزود: دولت می‌خواهد در استقرار نظام بیمه تلاش کند.

 

مدیرعامل بیمه روستایی و عشایری مازندران با اعلام  توسعه یک بحث چند جانبه است که ارتقای سطح فرهنگ و معیشت آن جامعه را نیز در بر می‌گیرد، تصریح کرد: بیمه یک تضمین اجرایی برای زنده نگه‌داشتن امید برای افراد است.

 

قمی‌اویلی اظهار کرد: استراتژی جدید بیمه روستایی و عشایری افزایش ضریب نفوذ برای همه افراد با استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف است.

 

مدیرعامل بیمه روستایی و عشایری مازندران خواستار ارتقای شاخص‌های ضریب بیمه در شهرستان محمودآباد شد و ادامه داد: در این شهرستان 20 هزار نفر جمعیت مشمول وجود دارد که می‌توانند بیمه شوند که از این تعداد تنها یک‌هزار و 900 نفر بیمه هستند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه با مکاتباتی که با مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران انجام شد، مقرر شد هر دهیار بتواند 50 خانوار را بیمه کند، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بتوانیم در این بخش به رشد و شکوفایی برسیم.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاري فارس

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20