*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

گزارش عملکرد شورای اسلامی و دهیاری بالاكروكلا(سال 1394)

 

گزارشي كه از سوي دهیار روستاي بالا كروكلا به وبسايت روستا ارسال شده است، مبني بر عملكرد اين نهاد اجرايي روستا در سال 1394 ، از نظر مي گذرانيم.

 

 

    

 

 

۱_ پیگری کلیه مصوبات سال های گذشته به ویژه راه روستایی بالاکروکلا، انجام طرح هادی روستایی، تقویت برق روستا و غیره

 

۲_ باز گشایی معابر عمومی در راستای طرح عقب نشینی و تخریب منزل خانم طاهره هاشمی(همسر شهیدقاسمی) که خانواده شهید قاسمی به ویژه همسر شهید کمترین هزینه ممکن از این عقب نشینی را  از دهیاری طلب کرده است.

 

۳_ تخریب دیوار مسجد محل و بازسازی و نرده کشی آن و زیباسازی محیط اطراف مسجد مانند نصب چراغ های روی دیوار.

 

4_ تخریب کامل حمام قدیمي روستا و حمل نخاله های آن به بیرون از محیط روستا و پاک سازی محیط اطراف.

 

 

5- بهسازی و زیرسازی محیط اطراف مسجد بعد از برداشتن نخاله های حمام و ایجاد قضای باز و آزاد برای زیباسازی و طرح های زیر بنایی دیگر که انشااله در سال های آینده با اختصاص بودجه قابل انجام خواهد بود.

 

6- ثبت نام کارت ملی هوشمند برای روستاییان عزیز و تحویل کارت به تعدادی از اهالی محترم و ادامه ثبت نام برای صدور کارت ملی هوشمند.

 

7- تکمیل سند روستایی برای اماکن داخل بافت روستا و دریافت مانده بدهی برای صدور سند  از متقاضیان ثبت نام شده که 170 پرونده می باشد و واریز مبالغ جمع آوری شده به حساب خزانه دولت که تحویل سند به اهالی مبنی بر دریافت برگ های سند از بنیاد مسکن شهرستان بابل می باشد.

 

8- ساخت آشپزخانه مسجد النبی بالاکروکلا که با همت صد درصدی اهالی محترم در کمترین فرصت ممکن اجرايي شد و به پايان رسيد.

 

9- ثبت نام سوخت کشاورزی، تهیه و تحویل سوخت شخم و شیار اهالی روستا.

 

10- دیوار کشی اطراف آرامگاه روستا به همراه نرده کشی و  نصب روشنایی روی دیوار و داخل آرامگاه که این پروژه با همکاری چند تن از خیرین و دهیاری به انجام رسید.

 

 

11- کاشت نهال نارنج دراطراف داخل محیط آرامگاه برای زیباسازی  آن که نهال از طرف اهالی محترم اهدا شده است.

 

12- تهیه طرح برای برق شبکه ضعیف روستا که از سال های قبل به انجام رسیده در دو نوبت از طرف برق لاله آباد و برق جنوب بابل، برای انجام کار بازنگري شد.

 

13- تعویض و تعمیر چند باره روشنایی معابر عمومی در طول سال

 

14- لایروبی و حفر کانال جدید، پس عقب نشی در چند نقطه از روستا

 

15- لایروبی نهر کشاورزی داخل روستا با همکاری کشاورزان

 

16- برگزاری مراسم مذهبی از جمله جشن نیمه شعبان و ساير آئين هاي مذهبي در روستا

 

17- قرارداد با شرکت کوثر صنعت روجا و جمع آوری زباله روستا

 

18- بهسازی سطح روستا و پاک سازی معابر عمومی بخصوص نقاط عقب نشینی شده به وسیله بیل بکهو و کامیون حمل نخاله و زباله که به مدت چند روز به انجام رسید.

 

در ضمن مواردی دیگر از کارها و پروژه های دیگر انجام شده که قابل ذکر نمی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

در پایان از تمامی اهالی محترم روستای بالاكروكلا كه با نهاد اجرايي روستا همكاري مي نمايند قدرداني مي كنم. تمامی پروژه های عمرانی و امور خدماتی انجام شده در سطح روستا با همکاری اعضاي فعال شورای اسلامی بالاکروکلا به مرحله ي اجرا رسيد. در اینجا از زحمات صادقانه ي این عزیزان، کمال قدردانی و تشکر را دارم.

از اهالی خوب و فهیم بالاکروکلا که با ما در انجام کارهای عمرانی همکاری داشتند تشکر  می نمایم.

آرزوی سلامتی و عاقبت بخیري برای همه مردم خوب کروکلا و ایمن آباد را از خداوند منان خواستارم. امیدوارم در سال پیش رو با تلاش مضاعف روستایی آباد و آرمانی برای مردم خوب و لایق بسازیم.

صاحبنظران و کسانی که ایده، نظر و راهکاری برای کم کردن آسیب های موجود در روستا دارند دستشان را به گرمی می فشارم و امیدوارم با ارائه پيشنهاد و راهكارهاي خود، در این راه یاری مان نمایند.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20