*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

عقب نشيني در راستاي اجراي طرح هادي ايمن آباد ادامه دارد


متوقف شدن طرح هادي روستايمان ايمن آباد و بالاكروكلا در سال 1392 محدود به همين دو روستا نمي شود بلكه طرح هادي بسياري از روستاهاي استان مازندران و كشور با توجه به بحران اقتصادي موجود، نيمه كاره رها شده است.

 

اما طرح عقب نشيني در روستاها كه دولت بودجه مستقيمي به اين امر اختصاص نمي دهد، با رايزني ها و با پيگيري هاي دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستا به نتايجي مي رسد كه با بودجه هاي دريافتي و اختصاص يافته از ديگر منابع، مي توان تا حدود زيادي شاهد پيشرفت در اين امر بود.

 

با پي گيري جدي دهيار روستاي ايمن آباد و اعضاي شوراي اسلامي و تامين بودجه از منابع مختلف، طرح عقب نشيني اين روستا قوت بيشتري گرفت.

 

در همين راستا طي يكسال اخير منزل آقای ولی اصغرنیا و سپس منزل حاج قدرت اله اصغرنیا در طرح عقب نشيني قرار گرفت.

 

جوي آب (مانداب) جلوی منزل آقای عسگری قاسمی تعریض شد.

 

طي هفته ي گذشته نيز کوچه بهاران1، منزل مرحوم ناصر رسولی نیز از دو نبش و دیوار منزل آقاي حسین کیانی(استا حسين) و دیوار زمین علی عمو(عراقی) و دیوار منزل سید هاشم هاشمی نیز، در اجرای طرح هادی عقب نشینی شد.

 

سپس در ادامه اين عقب نشيني ها دیوار منزل سید مصطفی هاشمی و دیوار منزل سید محمد حسینی(مرحوم نامدار) انجام شد.

 

با رایزنی هاي حاج محسن لاسمی ايمني (قائم مقام مجمع خيرين مدرسه ساز بابل)، و اعضاي شوراي اسلامی ايمن آباد و دهیاری با انجمن اولیا مدارس دخترانه روستا و با مجوز رسمی از اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل، طرح عقب نشيني ديوار مدرسه روستا نيز اجرايي شد.

 

 

در پايان بيان اين نكته ضروريست كه پيشرفت، توسعه و آباداني روستا به دست خود اهالي ان روستاست. اگر نباشد اين همكاري ، همدلي و همراهي اهالي، هيچ كاري به سرانجام نمي رسد.

 

لذا نهاد اجرايي روستا بر خود لازم مي داند از همكاري بسيار خوب و صميمانه اهالي روستاي ايمن آباد، با همه دغدغه هاي اقتصادي شان، بسيار قدرداني نمايد، بويژه كساني كه در طرح عقب نشيني با نهاد اجرايي روستا همكاري داشته اند و از عوامل مهم سرعت بخشي در اجراي پروژه هاي عمراني بوده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهيه و ارسال خبر و تصاوير: سيدهادي حسيني ايمني، عضو شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

 

 

 

 

 

وبسايت روستا به نوبه ي خود از تلاش و عملگرايي اعضاي شوراي اسلامي و دهيار روستاي ايمن آباد، در راستاي آباداني و توسعه ي همه جانبه ي روستا كه مي توان تغييرات را در روستا هر چند وقت يكبار مشاهده نمود، سپاسگذاري مي نمايد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20