*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

۸۵۰ نفر مستمري بگير بيمه روستايي در مازندران

  از مجموع سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت مازندران، ۴۶۱ هزار نفر مشمول بیمه روستایی عشایری خواهند شد.

 

 علي قمي  با بيان اين خبر افزود: بیش از ۶۱ هزار نفر تاکنون در استان مازندران بیمه شده‌اند که باید تا پایان سال این تعداد به ۱۴۰ هزار نفر برسد.

 

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران تصریح کرد: استان مازندران از نظر پوشش بیمه بیست و هفتمین استان کشور است که نیازمند عزم ملی است تا شاهد افزایش افراد تحت پوشش بیمه روستایی باشیم.

 

قمی خاطرنشان کرد: از آغاز طرح بیمه روستایی و عشایری تاکنون ۸۵۰ نفر بازنشسته یا از کار افتاده شدند که از بیمه روستایی مستمری دریافت می‌کنند.

 

وی یادآور شد: بیمه روستایی عشایری ارتباط مستقیم با فرهنگ جامعه دارد و زمانی می‌تواند امید بخش باشد که در پس این تفکر، تدبیری اتفاق بیفتد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین استراتژی بیمه روستایی عشایری، افزایش ضریب نفوذ است.

 

قمی تاکید کرد: بیمه روستایی برای دولت بسیار حائز اهمیت است و این امر فرصت طلایی برای ما است، بنابراین نیاز است با کمک همه دستگاه‌های مرتبط از جمله فرمانداران، بخشداران، شوراها و دهیاران و سایر دستگاه‌ها نسبت به افزایش افراد تحت پوشش بیمه اقدام شود.

 

در همين راستا سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد عنوان نمود: طي دو سال اخير حدود 20 نفر از اهالي روستا براي بيمه ي روستايي معرفي شدند.

ايشان ابهام در ميزان حق بيمه و شرايط مختلف آنرا از مهمترين مشكلات شفاف سازي براي مردم و مراجعه كنندگان برشمردند كه اطلاعات دقيقي از حق بيمه و ديگر شرايط آن در دست نيست.

 

 

 

 

 

 

منبع: ايلنا

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20