*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

وصیت نامه شهيد عباس امینی ايمن آبادي

 

 

وصيت نامه برادر شما  سرباز وظيفه عباس اميني فرزند حسين

1364/12/15 جزيره مجنون

وصيت نامه؛ توجه كنيد و خوب نگه داريد. اگر خواندي بعد پاكت كن و داشته باش. اگر خدا سعادت داد شهيد شدم  چاپ كنيد. خدمت دوست عزيزم محمد علي باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام به رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران و با درود بي پايان به روان پاك شهيدان و آرزوي سلامتي و آزادي براي جانبازان و اسيران و مفقودان كه در دفاع مقدس و جهاد في سبيل الله سلامتي خود را از دست دادند و يا اسير دشمن متجاوز وحشي گرديده اند و با سپاس به درگاه خداوند يكتا و بي نياز كه توفيق خدمت مقدس سربازي را در ارتش جمهوري اسلامي ايران ،كه اميدوارم با تمام شجاعت بگذرانم  به من عنايت فرمود.

 

از ملت شهيد پرور ايران خواهش دارم كه امام عزيزمان را تنها نگذارند تا انقلاب مان هميشه سربلند باشد.

 

 هميشه  امام و رزمندگان را دعا كنيد تا به مملكت آسيبي نرسد.  انشاءالله

 

شما را به خون پاك بنا حق ريخته عزيزان اسلامي ايران  كه در نبرد با صداميان كافر به شهادت رسيدند  قسم ميدهم  كه بر عليه انقلاب اسلامي ايران توطئه و حرف كشي نكنيد كه عاقبت سودي ندارد.

هميشه اسلام سربلند است و كفر نابود است.

 

سلام من به پدران و مادران و خواهران و برادران شهيدان انقلاب اسلامي ايران.به خون پاك فرزندان و برادرانتان سوگند مي خورم كه تا آخرين قطره خوني كه در بدن دارم راه تمام شهيدان انقلاب اسلامي ايران را ادامه ميدهم و از صداميان كافر انتقام خون شهيدان را تا توان دارم مي گيرم و خواهيم گرفت.انشاءالله

 

 

چند كلمه درباره خانواده ام فاميل ها و رفيقان عزيز......

 

سلام خودم را اول به پدر مهربانم مي رسانم اميدوارم كه براي پدرم افتخار باشد كه چنين پسري ناقابل داشته و در راه اسلام  هديه كرده است.

 

از خواهران عزيزم مي خواهم كه زينب وار زند گي كنند. حجاب شما كوبنده تر از خون سرخ من است. شما با حجاب خويش مي جنگيد و من با صدام و منافقين و تمام استعمارگران غرب و شرق.

 

 از برادرانم مي خواهم كه پدرمرا مواظبت و محبت نمايند و در خط اسلام، قرآن و  روحانيت باشند.

 

 از تمام افراد خانواده، فاميل ها، بستگان و رفيقان خواهش دارم كه در شهادت من گريه نكنند تا منافق سوء استفاده نكند و مشت محكمي باشد بر دهان شرق و غرب. با اشتياق و روحيه شاد، جنازه مرا تشييع كنيد.

 

 از تمام افراد خانواده، فاميل ها و آشنايان مي خواهم كه تمام اشتباهاتم را عفو كنند و مرا ببخشند.

 

از برادران انجمن اسلامي  بسيج و تمام جوانان مي خواهم كه در خط اسلام، قرآن و  روحانيت باشند.

 

درود بر ولايت فقيه. كشور بدون روحانيت مثل بيمار بدون طبيب است.

 

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي حتي كنار مهدي خميني را نگهدار.

 

 

  

اصل وصیت نامه شهید عباس امینی

     

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20