*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نمايشگاه علمي جابربن حيان در روستا

 

جشنواره جابربن حيان كه مدلي از جشنواره خوارزمی در مقطع ابتدایی مي باشد، مهمترین اهدافش تقويت استعدادهاي فردي دانش آموزان، ايجاد زمينه اي مناسب براي كار آفريني، ايجاد موقعيت مناسب براي اجراي برنامه هاي درسي جديد از جمله: تفكر و پژوهش، كار و فناوري و ارزشيابي كيفي- توصيفي از عملكرد دانش آموزان است.

 

 

 

 

نمایشگاه طرح جابربن حیان دانش آموزان روستاي ايمن آباد و كروكلا نيز در مدارس روستا گشايش يافت و كارهاي علمي و تحقيقي دانش آموزان براي نمايش و شركت در مسابقات اين دوره عرضه شده است.

 

 

این طرح ها که با خلاقیت دانش آموزان ابتدایی، آموزگاران و همكاري خانواده ها انجام می گیرد، در دبستان امام محمد تقی(ع) دختران ايمن آباد به نمایش گذاشته شده و بازدید برای تمام دانش آموزان ابتدایی و دبيرستان و خانواده ها و مدارس تحت پوشش در ساعات آموزشی آزاد می باشد.

 

 

بیشتر موضوع تحقیق در نمايشگاه علمي _ تحقيقي دانش آموزان روستا در مورد مسائل زیست محیطي و بخشي نيز اختراعات و ابداعات آنان مي باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از اهالي روستا نيز درخواست مي شود جهت بازديد از طرح هاي علمي _ تحقيقي دانش آموزان و فرزندان روستا كه آينده سازان كشور به شمار مي روند، جهت تشويق آنان سعي نمايند ساعتي را به بازديد از اين نمايشگاه علمي اختصاص دهند.

 

 

 

 

 

 

ارسال خبر و عكس:سيدهادي حسيني ايمني


 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20