*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

داروخانه روستاي ايمن آباد دوباره فعال شد

 

با توجه به وجود داروخانه در دهه شصت و هفتاد در روستاي ايمن آباد و كروكلا، مشكلات تهيه داروها حتي داروهاي اساسي بيماران روستايمان  حل شده  و نياز به حضور مردم روستا به شهر، و يا پس از آن به زرگر محله (زرگرشهر فعلي) نبود، اما به دلايلي داروخانه تعطيل شد و اهالي روستا براي تهيه يكه قلم داروي معمولي مي بايست تا شهرستان بابل طي مسير مي كردند و نزديك به  يك ساعت وقت و شايد به اندازه پول برخي اقلام دارو ، هزينه رفت و برگشت پرداخت نمايند.

 

 

 

لذا  با توجه به مشكلاتي از اين دست،  در اين خصوص  با پيگيري به عمل آمده از شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد و مركز بهداشتي درماني شهداي روستاي ايمن آباد، به ويژه آقاي سيد محمد حسيني ايمني(نامدار ره) و دكتر محمد زاده، پيگيردريافت و اخذ مجوز،  براي راه اندازي مجدد دارخانه جهت رفاه حال بيماران و روستائيان همجوار، اقداماتي صورت گرفت كه در نتيجه شاهد افتتاح داروخانه دكتر محمدزاده در روستا بوديم.

 

اما در كمتر از يكسال داروخانه دكتر محمدزاده در روستاي ايمن آباد به دليل انتقال دكتر محمدزاده به تهران مدت چند ماهي به تعطيلي كشيد و اهالي جهت تامين دارو مجبور بودند به زرگرشهر يا بابل مراجعه نمايند. 

شوراي اسلامي و دهياري ايمن آباد در اين خصوص پيگيري نموده و سرانجام با پيگيري و هماهنگي آقاي سيد محمد حسيني ايمني از طريق امور دارويي معاونت بهداشتي و معاونت دارو و غذاي دانشگاه علوم پزشكي بابل، با راه اندازي داروخانه بخش خصوصي در محل قبلي داروخانه ي مركز بهداشتي درماني شهداي ايمن آباد موافقت گرديد و لذا در حال حاضر، شاهد راه اندازي آن شديم و اهالي مي توانند جهت تهيه دارو به داروخانه مركز بهداشتي درماني شهداي روستا مراجعه نمايند.

 


 

 

 

 

ارسال خبر: سيد محمد حسيني ايمني، كارشناس امور دارويي معاونت بهداشتي بابل

 

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098113211 در تاریخ: سه شنبه 06 بهمن 1394 ، ساعت 06:11 ق ظ
خسته نباشید....
تا اونجا هم باید با آژانس رفت.

داروخونه باید سر محل باشه...
نقل قول
 
 
0 # مومنی در تاریخ: پنج شنبه 15 بهمن 1394 ، ساعت 11:11 ق ظ
از همه عزیزانی که به مردم منطقه خدمت می کنند تقدیر و تشکر بعمل می اید چه انهای که داروخانه را احیاء کردند و یا اینکه پایگاه اورژانس 115 مستقر نموده اند.
همچنین از دیگر عزیزان می خواهیم در کارهای خیرخواهانه مشارکت کنند.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20