*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نصب تابلوي ورودي روستاي ايمن آباد

  بعد از بازگشایی ورودی روستاي ايمن آباد، اعضای شورای اسلامی به این فکر افتادند تا تابلویی در ورودی روستا و معرفی روستا برای میهمانان و افرادی که از جاده بین المللی رفت و آمد می کنند، نصب نمايند.

 

با احداث مرود و خروج مثلثي و نصب تابلو  كه هزينه اي بالغ بر شش و نيم ميليون تومان براي دهياري به همراه داشت، با ایجاد فضایی سبز و نصب پرچم كشورمان و نصب چراغ در این بخش از ورودي روستا، این پروژه به پایان خواهد رسید.

 

هرچند هنگام اجرايي شدن اين طرح دغدغه هايي وجود داشت، پس از نصب اين تابلو نيز ديدگاه هاي تندي از سوي اهالي در تلگرام " ابنوا كروكلا چه خور" درج گرديد كه نشان از اعتراض نسبت به معرفي روستا در تابلو نوشته ي ورودي روستا بود كه بايد نام كروكلا در كنار نام ايمن آباد درج مي شد، چرا كه ورودي روستاي كروكلا با ايمن آباد يكي مي باشد.

 

لازم به توضيح اينكه جلسه ي اعضاي شورای اسلامی روستا و تعدادی از صاحب نظران روستا  این نام براي درج بر تابلو تصويب شد.

کروکلا و ایمن آباد با هم بوده، هستند و خواهد بود. ولی این سه روستا به دليل دارا بودن سه شورا و دهیاری جداگانه و از طرفي ورودي اصلي روستاي ايمن آباد بوده و سپس كروكلا پايين و بالا، اين تصميم اتخاذ گرديد.

 

اما با توجه به مطالب عنوان شده از سوي اهالي روستاي بالا و پايين كروكلا، تصميم بر آن شد تا تابلوی دیگري به صورت جداگانه زیر تابلوی نصب شده ي روستا قرار گیرد تا نشان از ورودی روستای کروکلا و پاسخ به انتظار منطقي اهالي باشد. همانند روستاهای دیگري مثل برسمنان، اندیکلا، مطهر، تاری محله و....

 

 

 

 

در ضمن تابلوی تمامی کوچه های روستا نیز در دست تعویض می باشند و قرار شد سر هر کوچه ای كه زادگاه و محل زندگي شهدای عزیز می باشد، جهت یادبود این عزیزان تابلوی جداگانه اي زیر تابلوی نام کوچه نصب گردد آنهم با درج نام، ميزان سن، تاريخ و محل شهادت و عکس آن شهید بزرگوار روستا.

 

 

 

 


 

ارسال خبر: سيد هادي حسيني ايمني عضو شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # amireza در تاریخ: شنبه 03 بهمن 1394 ، ساعت 06:11 ب ظ
باسلام خدمت اقای حسینی عزیز شورای محترم.
از همین اسم سایت که بنام ایمن اباد و کروکلا پایه گذاری شده تا ان دو تابلویی که در دو سمت جاده نسب گردید و مهم تر از همه اکثرا باتفاق در واقع یک محل بزرگ می دانند و نه ایمن اباد بدون کروکلا معنی دارد و نه کروکلای بدون ایمن آباد.

بنده یه کروکلایی هستم ولی محل تولد شناسنامه ام ایمن آباده پس لزومی نداشت با هم نوشته نشود و اون روستاهایی هم که مثال زدید نه از نظر اسمی بهم چسبیده هستن و نه از نظر اقلیمی یا حداقل یه فاصله ای هست.

به نظرم اضافه کردن نام کروکلا زیر تابلو ایمن اباد جز برای ساکت نمودن اذهان عمومی چیز دیگه ای نیست. چون نام ابنوا کروکلا برای مردم تاابد فراموش شدنی نیست.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20