*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

احداث روستاهاي پاک در استان مازندران

 

 

مدیر کل روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اجرای دوره آموزشی طرح تفکیک زباله از مبدأ در روستاها، گفت: با اجرای این طرح می‌خواهد روستاهای پاک را در استان ایجاد کنیم.


جان الله عبدی از اجرای برنامه آموزشی ویژه دهیاران در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ خبر داد و اظهار داشت: روستاهای مازندران در زمینه انباشت زباله مدیریت می‌شوند.

 

وی با اشاره به آموزش دهیاران مازندران در اجرای طرح تفکیک زباله از‌ مبدأ، گفت: توسعه و ایجاد‌ روستای پاک از برنامه‌های‌ اداره کل دفتر روستایی و امور شوراهای مازندران است.


 
عبدی با بیان اینکه روزانه بیش‌ از هزار تن زباله در‌ روستاهای مازندران تولید می‌شود، افزود: تفکیک زباله از مبدأ در اکثر روستاهای مازندران انجام می‌شود.

 

 مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری‌ مازندران خاطرنشان‌ کرد: آموزش دهیاران‌ برای جداسازی زباله‌های خشک‌ و تر در روستاها انجام شد.


 
وی به اجرای مانور در روستاهای استان با عنوان روستای پاک اشاره کرد و گفت: بیش‌از دو هزار و 900 روستا در مازندران وجود دارد که این طرح در آن روستاها اجرا می‌شود.


 
عبدی, محیط‌ پاک در روستا را سبب جذب گردشگران و توسعه گردشگری روستایی عنوان‌کرد و با بیان اینکه برای رفع آلودگی‌ها در روستا تفکیک زباله انجام می،شود، افزود: مشارکت با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در رفع مشکلات ناشی از زباله ضرورت دارد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاري تسنيم

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # حسینی در تاریخ: سه شنبه 29 دی 1394 ، ساعت 12:10 ب ظ
خییییلی عاالی میشه...بسیارموا فقم
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20