*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دکتر سید کمال هاشمی کرویی

 

 

 

  

دكتراي دندانپزشكي از دانشگاه علوم پزشكي بابل(1380)

 

مترجم چندمقاله  ISI در خصوص دندانپزشکی اطفال

 

 

سید کمال هاشمی کرویی فرزند یوسف متولد دوم مردادماه سال ۱۳۴۹ از روستاي بالاكروكلا(قاضي محله)بابل مي باشد.

 

 

ايشان دوره ابتدایی و راهنمایی را در روستا گذراند و دوره دبیرستان را در رشته علوم تجربی مدرسه امام خمینی بابل به پایان رساند.

 

 

سپس در آزمون ورودی دانشگاه در رشته دندانپزشکی حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی بابل پذیرفته شد و طی گذراندن هفت ساله دوره پزشکی در سال ۱۳۸۰ به اخذ درجه دکترا نائل آید.

 

پایان نامه دکترای ایشان با عنوان بررسی میزان آگاهی والدین نسبت به شیری یا دائمی بودن اولین دندان آسیاب بود که در سن شش سالگی رویش پیدا می کند.

 

ایشان پس از پایان تحصیلات، ابتدا در چند مرکز بهداشتی درمانی از جمله ایمن آباد، پیچاکلا، دهک، درویش خاک، گلوگاه بندپی شرقی و شهید ذاکریان بابل به خدمت مشغول مي شود و هم اکنون در درمانگاه سلطان محمدطاهر مشغول خدمت است.

 

سيد كمال هاشمي كرويي مطب خصوصی نیز دارد(روبروي سه راه دارالشفاي بابل) و در زمینه درمان های پروتز، جراحی ریشه و دندان های نهفته، درمان های بیماری های لثه، ترمیم دندان های پوسیده و ارتودنسی اطفال، به طبابت می پردازد.

 

ایشان دورهای تضمینی درمان ریشه و اینپلنت ترمیمی زیبایی را، در تهران گذرانده پشت سر مي گذارد.

 

سيد كمال هاشمي ترجمه چندمقاله  ISI در خصوص دندانپزشکی اطفال را در كارنامه علمي خود دارد.

 

ايشان مجموعه اي را جمع آوري نموده است در خصوص  اهمیت بهداشت دهان و دندان در اسلام و همچنين اهمیت فلوراید در سلامت دندان ها.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
+1 # فاطمه شیربچه در تاریخ: جمعه 22 مرداد 1400 ، ساعت 02:05 ق ظ
سلام خدمت جناب دکتر
از روزی که با شما آشنا شدم بدونه استرس و نگرانی و ترس برای هر کار در زمینه دندان پیش شما میایم کارتون فوق‌العاده ست و همیشه ب همه گفتم و خودم گفت سلامت و بر قرار باشید
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20