*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

هیئت عزاداران ایمن آباد در مشهد مقدس به روايت تصوير

  سفر به اماكن زيارتي بويژه حرم حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) در مشهد مقدس، از جمله آئين هاي مهم مذهبي و ريشه دار اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا مي باشد كه هر ساله بصورت گروهي، فاميلي، خانوادگي و يا انفرادي صورت مي پذيرد.

 

خيلي ها به دلايلي نذر سفر مشهد و زيارت امام هشتم(ع) مي كنند و پس از برآورده شدن حاجتشان براي اداي نذر هر ساله سفر خود را قطعي مي دانند و به هر شكل ممكن اين سفر معنوي را انجام مي دهند.

 

اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا نيز در ايام محرم و صفر يعني پس از عاشوراي حسيني تا اربعين و تا سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) يعني 28 ماه صفر، كه اهالي از آن به چهل و هشتم ياد مي كنند، بصورت هیئت هاي عزاداري، هر ساله راهي مشهد مقدس مي شوند.

 

ضمن قبولي و اثرگذاري عبادات، زيارت و عزاداري زايران حرم مطهر حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) در مشهد مقدس يعني هیئت عزاداران امام حسين(ع) روستاي ايمن آباد ، تصاويري از اين سفر زيارتي را تقديم شما عزيزان و علاقه مندان مي كنيم.

 

 

 

براي تماشاي تصاوير، روي عكس بالا  كليك كنيد.

 

 

 

 

 

 

عكس ها از: لیلا علی جان زاده ایمنی_ سيد فضل اله هاشمي كرويي

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20