*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دانش آموزان روستا و آموزش فرهنگ ترافیک

 

برنامه آموزشی و پیشگیری در خصوص مسائل فرهنگ ترافیک - امنیتی انتظامی طی هماهنگی دهیاری روستای ایمن آباد با جناب سروان علی نژاد روز یکشنبه 22 آذرماه 1394 در مراسم صبحگاهی مدرسه حاج حسن لاسمی ایمنی برگزار شد.

 

مهمترین مسایل مطرح شده توسط جناب سروان علی نژاد در این مراسم:

ابتدا از دانش آموزان خواسته شد تا با توجه به دستورات دینی و از طرفی حکم شرعی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه اله) که فرمودند: " تخلف رانندگی شرعا" حرام است." مسائل راهنمایی و رانندگی را مد نظر داشته باشند و در چهار چوب این قوانین رانندگی نمایند تا امنیت خود و دیگران را حفظ نمایند.

 

از طرفی ایشان عنوان نمودند: در جامعه همه باید برابر با ماده 98 قانون مقررات راهنمایی رانندگی چه عنوان راننده و یا سرنشین و یا حتی پیاده و کسانی که سوار بر حیوانات هستند، قانون و مقررات رانندگی را رعایت نمایند.

 

جناب سروان علینژاد در ادامه افزودند: در مورد انتخاب دوست نیز از پدر و مادر و معلمان عزیز که خیرخواه ترین افراد به کودکان، نوجوانان و دانش آموزان هستند کمک و یاری بخواهیم.

 

در پایان این برنامه ی آموزشی سئوالات امنیتی انتظامی مطرح شد که چند دانش آموز با پاسخ صحیحی که دادند جوایزی به رسم یاد بود به آنان اهدا شد و این چند نفر به عنوان همیاران پلیس روستا معرفی شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با سپاس از: سید نقی حسینی ایمنی 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20