*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

از مزایای بیمه اجتماعی روستائی بهره مند شوید

 

461 هزار خانوار ساکن در استان می توانند از مزایای بیمه اجتماعی روستائی و عشایری بهره مند شوند.

 

 

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در همایش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران در روز چهارشنبه 18 آذرماه 1394، با اشاره به این که بیمه اجتماعی مقوله بسیار مهمی می باشد که نیاز جامعه تولید کننده استان است، گفت: با توجه به تعریف صورت گرفته ، 461 هزار خانوار ساکن در استان می توانند از مزایای بیمه اجتماعی روستائی و عشایری بهره مند شوند.

 

وی بر ضرورت تلاش برای زیر پوشش بردن روستائیان و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و کشاورزان تاکید کرد و یاد آور شد:  با توجه به این که زیر ساخت های لازم برای زیر پوشش بردن جمعیت جامعه هدف در استان فراهم است ، باید اقدامات لازم برای جبران غفلت های صورت گرفته در این حوزه صورت گیرد.

 

رئیس ستاد راهبردی صندوق بیمه روستائیان، عشایر و کشاورزان مازندران با بیان این که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته می بایست 62 هزار خانوار دیگر روستائی و کشاورز مازندران تحت پوشش صندوق بیمه روستائیان و کشاورزان تا پایان سال 94 قرار گیرند، افزود: برای آگاهی بخشی به روستائیان و آشنا کردن آنان با مزیت های این نوع بیمه نیازمند بسیج همگانی هستیم.

 

استاندار مازندران با اشاره به این که در نظام جمهوری اسلامی بسترهای تحقق تامین اجتماعی فراهم است و می بایست از این فرصت استفاده لازم را برد ، بیان داشت: باید طوری برنامه ریزی شود تا مازندران در زمینه بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان نیز چون برخی دیگر از شاخص ها به رتبه نخست دست یابد.

 

 وی با بیان این که اگر درست مساله را برای مردم تشریح نماییم و ارزش کار را برای آنان توضیح دهیم، قطعا در این راستا به نتیجه خواهیم رسید، عنوان کرد: راهکارها و راهبردهای تحقق کامل این برنامه و تمهید ساز و کارهای اجرای آن شناسایی و ارایه شود.

 

در پایان این همایش از سوی دکتر محمد رضا رستمی، مدیر عامل سازمان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با اهدا لوح تقدیر از تلاش های دکتر فلاح استاندار و رئیس ستاد راهبردی صندوق بیمه روستائیان، عشایر و کشاورزان مازندران در این راستا تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: وبسايت صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان، روستائيان و عشاير(roostaa.ir)

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20