*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حذف آب بهای محصولات استراتژیک کشاورزی

 

مجلس طرح حذف آب بهای محصولات استراتژیک کشاورزی را با دو فوریت بررسی می کند.
 

 

به گزارش ایرنا  حسین نیازآذری یکی از طراحان این طرح هدف از طرح حذف آب بها از محصولات استراتژیک را کاهش هزینه های تولید و توسعه بخش کشاورزی اعلام کرد.

 

 

نماینده بابل در خانه ملت با تاکید بر اینکه کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی و توسعه درون زا می باشد افزود : طراحان طرح مذبور معتقدند بالا بودن هزینه های تولید محصولات کشاورزی با رهیافت های اقتصاد مقاومتی در تعارض هست و ازاین رو مجلس شورای اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بدنبال اصلاح قوانین و تسهیل نمودن فرآیندهای تولید در کشور است.

 

 

وی با اعلام اینکه این طرح دوفوریتی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد متذکر شد بزودی طرح درجلسه علنی آتی مجلس بررسی می گردد.

 

 

وی از اقبال اکثریت نمایندگان به این طرح خبر داد.

 

 

نایب رئیس فراکسیون آب مجلس محصولات استراتژیک کشاورزی را به اقتضای استان ها و اهمیت ملی آنها برشمرد.

 

 

وی همچنین گفت : صنعت دام و طیور از مزایا و معافیت های این طرح برخوردار خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20