*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

کاهش دما و بارش شدید باران در روستا

  بر اساس آخرين اطلاعات اداره كل هواشناسي استان مازندران از امشب شنبه 19 دي ماه 1394، تا فردا شاهد وزش باد شدید، بارش باران، بارش برف در ارتفاعات در استان هستیم.

 

نوربخش داداشی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه شماره 21 اداره‌کل هواشناسی مازندران و با توجه به نفوذ سامانه ناپایدار از امشب تا فردا شاهد وزش باد شدید، بارش باران، بارش برف در ارتفاعات، کاهش هشت تا 15 درجه دمای هوا و احتمال رعد و برق در آسمان استان هستیم.

 

وی بیان کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی (به‌ویژه مناطق شرقی استان)، لغزندگی جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد وسایل نقلیه به دلیل مه آلود بودن و ریزش برف پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه طی این مدت وضعیت دریای خزر به صورت مواج و طوفانی است، گفت: برای صید و صیادی و تردد شناورهای سبک مناسب نیست.

 

وی در پایان با اعلام اینکه این سامانه جوی عصر روز یکشنبه از آسمان مازندران خارج می‌شود، گفت: روز دوشنبه آسمان استان به صورت هوای صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

 

بر این اساس برای سه‌شنبه‌ شب و به‌ویژه روز چهارشنبه شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات، کاهش دما، وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق در آسمان مازندران هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # لایه اوزون در تاریخ: سه شنبه 26 آبان 1394 ، ساعت 02:08 ب ظ
پناه برخدا......
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20