*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

گلریزان مدارس روستا برگزار شد

 

در راستای حل مشکلات مدارس روستای ایمن آباد و کروکلا گردهمایی با عنوان همایش گلریزان مدارس ایمن آباد و کروکلا صبح روز پنجشنبه 21 آبان ماه 1394، در دبستان حاج حسن لاسمی برگزارشد.

 

در این گردهمایی که با تلاوت آیاتی از کلام خدا و پخش سرود ملی کشورمان آغاز شد و انتظار می رفت استقبال خوب و بهتری از آن شود ولی با این وجود، در مجموع خیّرین روستا همیاری نسبتا" خوبی را جهت تکمیل طرح های عمرانی، نرم افزاری و سخت افزاری مدارس روستا به مرحله عمل رساندند.

 

در این گردهمایی گلریزان آقای بزرگی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بابل و حاج محسن لاسمی ایمنی خیّر مدرسه ساز کشورمان نی ز حضور داشتند. آقای بزرگی در بخشی از سخنانشان ضمن بیان جایگاه بلند تعلیم و تربیت، بر اهمیت بیشتر به امکانات نوین تحصیلی و کمک به ساخت و تکمیل و کم کردن مشکلات مدارس روستای ایمن آباد اشاره نمودند.

 

ایشان از انجام ساخت مدرسه و این کار خیر بزرگ هدف خود را رضای خدا و خوشحالی خلق خدا و کمک به روستا و شهر در ساخت و تکمیل کارهای نیمه کاره مدارس دانستند.

اشک شوق با انجام این کار بزرگ در چشمانش به چشم می آمد و در هیمن حال اهالی روستا را  در تکمیل و کمک به انجام این کار خیرتشویق نمودند.

 

در ادامه آقای خان گلی زاده مدیر چهار مدرسه روستای ایمن آباد و کروکلا مشکلات مدرسه را از قبیل هوشمند سازی کامل کلاس های درس و ساخت انباری جهت وسایل مدرسه و مواردی از این دست عنوان نمودند.

 

در پایان مراسم نیز گلریزان با کمک حضور حاضران انجام شد و مبلغ شش میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان (6450000 تومان) جمع آوری شد و این مبلغ در صندوق قرض الحسنه ولیعصر(عج) روستا به شماره حساب 50650 واریز شد.

 

حساب مورد نظر به نام روئسای انجمن و یکی از مدیران مدرسه و حاج محسن لاسمی می باشد که مبالغ واریزی با توجه به اولویت  و نیاز چهار مدرسه روستا هزینه می شود.

 

اهالی محترم روستای ایمن آباد و کروکلا جهت همکاری و همیاری در این امر خداپسندانه می توانند کمک های خود را به حساب 50650 صندوق قرض الحسنه ولیعصر(عج) روستا به نام چهار مدرسه ایمن آباد و کروکلا واریز نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال خبر و عکس: سید هادی حسینی ایمنی

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20