*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دریافت شارژ صد هزار تومانی از اهالی ایمن آباد

 

از زمانی که جمع آوری زباله ها در روستای ایمن آباد و کروکلا اجرایی شد، پرداخت نشدن حق شارژ ماهانه از سوی اهالی، از دغدغه های اصلی مسئولین نهاد اجرایی روستا بوده است که چگونه هزینه ها را تامین کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سید نقی حسینی ایمنی دهیار روستای ایمن آباد ضمن بیان این مطلب افزودند: با توجه به استناد ماده 8 قانون مدیریت پسماند، دهیاری های کشور می توانند با هماهنگی و نظارت شوری اسلامی روستا و بخش، هزینه خدمات مدیریت پسماند را در مناطق روستایی، از تولید کنندگان پسماند اخذ نمایند.

 

 

به همین دلیل و با توجه به پیشنهاد و استقبال اهالی روستا در سال گذشته و همچنین با در نظر گرفتن انتقادات اهالی نسبت به چگونگی جمع آوری زباله در سال های گذشته، دهیاری روستای ایمن آباد، از دی ماه سال 1393 ابتدا با خرید 30عدد سطل زباله گالوانیزه به مبلغ 15 میلیون تومان و سپس قراردادی با شرکت صنعت کوثر، جهت جمع آوری زباله بصورت مکانیزه با قرارداد ماهیانه 3 میلیون تومان(هرخانوار 6 هزار تومان ) منعقد گردید.

 

 

لذا با توجه به خرید سطل زباله و هزینه شارژ ماهیانه برای یکسال هر خانوار، مبلغ 100هزار تومان در نظر گرفته شده است. متاسفانه با توجه به اطلاع رسانی های متعدد در مساجد و نصب بنر و  نوشتن پارچه در طول سال تا به امروز، اکثر اهالی مبلغ مذکور را پرداخت ننموده اند و چنانچه همکاری از طرف اهالی صورت نپذیرد دهیاری و شورای اسلامی روستای ایمن آباد، توانایی بستن قرارداد جدید را نداشته، لذا از اهالی روستای مان خواهشمندیم جهت داشتن روستایی آباد و زیبا و حفظ سلامت محیط زیست، با دهیاری و شورای اسلامی همکاری نمایید.

 

 

در پایان به اطلاع اهالی محترم روستای ایمن آباد می رساند آقای جابر امینی به عنوان نماینده دهیاری از روز پنجشنبه 21 آبان ماه 1394، جهت اخذ عوارض دهیاری (مبلغ 100 هزار تومان برای یکسال) با ارایه  قبض دهیاری به درب خانه ی اهالی مراجعه می نماید. لذا خواهشمندیم نسبت به پرداخت این مبلغ همکاری لازم را به عمل آورید.

 

 

 

 

 

 

 

امیدواریم من و شما کسانی را از خانواده ، بستگان و آشنایان خود می شناسیم

 

طی گفتگو، به آنان آگاهی دهیم تا در پرداخت مبلغ سالانه ی شارژ حمل زباله

 

کوتاهی نکنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20