*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

شیخی عزیزی ، امام جمعه لاله آباد زرگرشهر شد

جلسه تودیع حجت الاسلام عبدالحسین بابایی و معارفه حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی در روز جمعه 15 آبان ماه 1394 از ساعت 10 صبح با تلاوتی از آیات قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات شهرداری زرگرمحله بابل آغاز شد.

 

 در این جلسه حجت الاسلام شیخ حسن روحانی امام جمعه شهرستان بابل ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه درباره اهمیت و نقش مادی و معنوی نماز جمعه در پیوند مردم و مسئولین سخنرانی کردند.

 

در ادامه حجت الاسلام انتظاری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران  از  زحمات حجت الاسلام بابایی که در  برگزاری نماز جمعه زحمات زیادی کشیدند تقدیر نمودند و در ادامه حکم حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی، امام جمعه جدید لاله آباد زرگرشهر را قرائت و از خداوند متعال برای موفقیت ایشان دعا نمودند.

 

همچنین آقای عباس پور فرماندار شهرستان بابل نیز ضمن تقدیر از مسئولین حاضر از اولین امام جمعه کشور مرحوم آیت الله طالقانی و اولین امام جمعه بابل مرحوم حجت الاسلام شیخ هادی روحانی(ره) یاد نمودند و خواستار اتحاد و همدلی بین مسئولین و مردم شدند.

 

سپس مسئولین و مردم بصورت دسته راهپیمایی از مقابل شهرداری تا مزار شهدای شهر حرکت کردند و مورد استقبال اقشار مردم قرار گرفتند و در محل مصلی نماز جمعه نیز مراسم معارفه امام جمعه جدید با حضور آحاد مردم و مسئولین برگزار شد و حجت الاسلام عبدالحسین بابایی نیز از زحمات براداران و خواهرانی که در چندسال حضور ایشان همکاری نمودند تقدیر نمودند.

 

در پایان از زحمات حجت الاسلام عبدالحسین بابایی تقدیر گردید و نماز جمعه نیز به امامت حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی اقامه گردید.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کوتاه از زندگی حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی:

 

محسن شیخی عزیزی فرزند عیسی، متولد تیرماه 1351 از دهستان عزیزک بابلسر،

مقطع ابتدایی و راهنمایی در روستا،

در مقطع تحصیلی سوم راهنمایی در سال 1365 در جبهه حضور می یابد،

در خرداد 1366 مجروح و پس از بهبودی، برای بار دوم در مهرماه همان سال به جبهه اعزام می شود و به مدت 9 ماه حضورشان را ادامه دادند.

در سال1367 پس از قبولی در امتحانات ورودی و مراحل گزینش وارد حوزه علمیه قم،

 

پس از سپری کردن دوره مقدمات و ادبیات سطوح عالیه، همزمان در امتحانات کتبی و شفاهی شورای محترم مدیریت حوزه علمیه، شرکت و موفق به اتمام سطح شده و به مدت 6 سال در دروس خارج فقه و اصول حضرات آیات عظام وحید خراسانی و شبیری زنجانی و فاضل لنکرانی(ره) و صالحی مازندرانی(ره) شرکت می نماید.

 

در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و اصول از مرکز شورای مدیریت،

 

تحقیقات علمی مکتوب ایشان: آثار عاطفی نماز، حج از منظر حضرت علی (ع)، کبر و درمان آن، اسماء بنت عمیس، شرح خطبه همام، وظایف منتظران حضرت مهدی(عج) می باشد.

 

بیش از 10سال سابقه تدریس در حوزه علمیه بابل،

 

عضو علی البدل شورای مرکزی جامعه روحانیت بابل،

 

عضو هیئت امنای حوزه علمیه زرگرشهر.

 

 

 

 

وبسایت روستای ایمن آباد و کروکلا انتصاب حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی را به ایشان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال می خواهیم ایشان را در راستای اجرا و پیاده سازی شایسته ی سرفصل های تعیین شده برای این مسئولیت خطیر ، موفق و سربلند بدارد.

 

و من الله توفیق

 

 

 

 

 

 

 

  تهيه، تنظیم و ارسال خبر: ميثم صالحي ايمني

                                                     منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری زرگرمحله

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
+2 # امیدرضاکریمی در تاریخ: سه شنبه 19 آبان 1394 ، ساعت 09:08 ب ظ
به نام او که شایسته ستایش است
جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین حاج محسن شیخی,انتصاب جنابعالی به امامت جمعه زرگرشهر نشان از لیاقت و پاکدستی شما می باشد را به شما و خانواده محترم تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برای سلامتی و دوام روز افزون شما در امر خدمت به مومنین و مسلمین دعا می کنیم.
امیدوارم که در تمام مراحل زندگی برقرار باشید.
نقل قول
 
 
+1 # مهدی قاسمی در تاریخ: چهارشنبه 20 آبان 1394 ، ساعت 03:08 ب ظ
ضمن سلام.
انتصاب شایسته جناب حجت الاسلام حاج محسن شیخی عزیزی، به امامت جمعه منطقه لاله آباد و شهر زرگر شهر را به ایشان و خانواده محترم و همچنین اهالی محترم ایمن آباد و کروکلا تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در کلیه امورات منتصبه خواستارم.

انشاالله قدم خیری باشد برای همه مردم منطقه لاله آباد و شهرستان بابل.
نقل قول
 
 
+1 # سیدهادی حسینی شیرآقا در تاریخ: چهارشنبه 20 آبان 1394 ، ساعت 06:08 ب ظ
جناب حجت الاسلام حاج آقا شیخی؛
انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان امام جمعه زرگرشهر به شما تبریک گفته و آرزوی موفقیت روزافزون را برای شما خواستارم.
باعث افتخار روستای مان هستید.
نقل قول
 
 
+1 # مجید عزیزی در تاریخ: چهارشنبه 02 تیر 1395 ، ساعت 03:04 ب ظ
باسلام وعرض ادب واحترام اینجانب به نوبه خودوجمعی ازبستگان ودوستان از اهالی دهستان عزیزک انتصاب شایسته حضرتعالی را بعنوان امام جمعه زرگرشهرتبریک وازآستان خداوند حنان ومنان توفیق روزافزون مسآلت داریم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20