*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

آب‌بهای مشترکان روستایی مازندران تغییر کرد

 

براساس قانون بودجه سال 1394 آب‌بهای مشترکان روستایی مازندران همزمان با سراسر کشور تغییر یافته و این تعرفه از اول مهرماه امسال اعمال شده است.

 

 

جلسه توجیهی تعرفه جدید آب‌بها و حق انشعاب آب شرب روستایی با حضور مدیران ادارات مشترکان و اپراتورهای رایانه شهرستان‌ها در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران برگزار شد.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران با تاکید بر ضرورت اجرای صحیح تعرفه، نظارت دقیق بر قرائت کنتور و تکریم ارباب رجوع، گفت: با اجرای تعرفه جدید آب‌بها برابر بند (ج) تبصره هشت قانون بودجه 94 تعرفه آب شرب روستایی معادل 50 درصد تعرفه آب شرب شهری است که با اجرای این تعرفه تقریبا 20 درصد قیمت تمام‌شده آب شرب از مشترکان دریافت میشود.

 

مجید عبداللهی از تمامی پرسنل خواست تا با متانت و احترام با دلایل مستند و مستدل پاسخگوی سئوالات احتمالی مشترکان درباره تغییر آب‌بها در تعرفه جدید باشند و به آنها راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

 

وی از مشترکان آب روستایی درخواست کرد ضمن رعایت الگوی مصرف آب و پرداخت به موقع آب‌بها شرکت را در ارائه خدمات مطلوب‌تر یاری کنند.

 

مدیر امور خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفار مازندران با تبیین و تشریح دقیق جزییات و تبصره‌های مرتبط تعرفه جدید افزود: حداکثر افزایش آب‌بها در تعرفه جدید برای بیش از 70 درصد مشترکان آب شرب روستایی که مصرف ماهانه آنها کمتر از 20 مترمکعب باشد 1300 تومان است.

 

عیسی یزدانی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از 55 درصد مشترکان الگوی مصرف ماهانه معادل 15 مترمکعب در ماه را رعایت می‌کنند حداکثر افزایش ماهانه آب‌بها برای آنان 800 تومان است.

 

وی با استناد به مفاد بند هشت مصوبه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار داشت: در تعرفه جدید به ازای هر واحد ماهانه مبلغ هزار تومان آبونمان هم دریافت می‌شود.

 

یزدانی حق انشعاب هر واحد خانگی روستایی را در تعرفه جدید معادل 50 درصد حق انشعاب مشترکان شهری بیان کرد و گفت: با اجرای تعرفه جدید سهم آب‌بهای روستایی در سبد هزینه هر خانوار کمتر از سه دهم درصد است در حالی که سهم هزینه هر یک از سایر حامل‌های انرژی بیش از سه درصد است.

 

 

 

 

 

منبع: فارس نیوز

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20