*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بازديد نماینده مردم بابل در مجلس، از روستاي ایمن آباد

  دیگر بار با پیگیری نهاد اجرایی روستا یکی از نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از اهالی روستا حضور یافت تا با بیان مشکلات مردم ایمن آباد و کروکلا به برسی و حل آن بپردازد.

 

 

روز چهارشنبه 29 مهرماه 1394 جلسه ای با  حضور آقای حسین نیاز آذری (نماینده مردم در مجلس)، آقای بازیاری (ریئس اداره راه و شهرسازی بابل)، آقای طاهری (ریئس جهاد کشاورزی بابل)، مدیر بانک کشاورزی مرکزی بابل، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل، آقای جعفری (بخشدار لاله آباد)، سید نادر حسینی (بخشدار شهر گتاب) با حضور چند تن از بزرگان روستای ایمن آباد، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای ایمن آباد و بالاکروکلا، دهیار روستای علی آباد و چندین مسئول محترم از شهر زرگرشهر به میزبانی حاج سید نقی حسینی ایمنی (فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ایمن آباد و کروکلا ) برگزار شد.

 

 

 

 

در این جلسه مشکلات روستا از زبان حاج سیدنقی، دهیار ایمن آباد و بالاکروکلا و سید نادر حسینی به عنوان یکی از اهالی روستا عنوان شد.

 

 

 

 

 

مهمترین مسایل عنوان شده به شرح زیر است:

 

 

1_ بدهی کشاورزان بابت طرح تسطیح اراضی و نیمه کاره ماندن این طرح که سنگریزی و برق رسانی و کانال کشی در دو طرف این پروژه ای که نیمه کاره مانده است.

 

2_ نیمه کارماندن طرح هادی روستا

 

3_ برق رسانی و آسفالت خیابان پشت جایگاه چند منظوره قاسمی به سمت داخل محل که کمربندی روستا محسوب می شود.

 

4_ برق رسانی و ایجاد رختکن زمین ورزشی شهدای دو روستا.

 

5_ نیمه کاره بودن کتابخانه روستا و آسفالت بعضی از خیابان های واجب.

 

6_ نیمه کاره ماندن جاده جدید بالاکروکلا به جاده بین المللی آمل به بابل.

 

 

 

 

 

در ضمن از آقای  نیاز آذری بابت تخصیص بودجه امسال جهت ساخت مدرسه نیمه کاره راهنمایی پسرانه و برق رسانی و تعویض اکثر ترانس برق روستا تشکر و قدردانی شد.

 

 

آقای نیاز آذری ضمن قول مساعد برای حل مشکلات مطرح شده عنوان نمودند: ابتدا طرح های مصوب شده ی در حال اجرا باید به سرانجام برسد و سپس به طرح های دیگر فکر کرد.

 

ایشان گفت: در بخش بزرگ لاله آباد قرار است کارهای عمده ای انجام شود که باعث اشتغال زایی بیشتر جوانان می شود. مثل احداث کلینیک 200 تختخوابی و تکمیل و کاملتر نمودن پست انتقال نیروی برق روستای متکه که زمین مورد نیاز نیز در کنار  پست انتقال نیروی برق فعلی، خریداری شده و با بودجه ای تقریبا" 70 میلیارد تومانی در دست اجراست. البته  روستای ایمن آباد و کروکلا نیز در حال حاضر از این پست انتقال نیروی برق  تغذیه می گردد.

 

 

 

 

 

 

سید محمد هاشمی کرویی دهیار روستای بالاکروکلا نیز عنوان نمودند:  آقای بازیاری ریئس اداره راه و شهرسازی بابل نیز قول دادند با همکاری و تخصیص بودجه از سوی نمایده مردم در مجلس شورای اسلامی به مبلغ 50 میلیون تومان برای تکمیل طرح جاده جدید بالاکروکلا به جاده ی اصلی، این کار اجرایی گردد.

 

 

 
 

امیدواریم، با پی گیری های جدّي و مستمر  اعضاي محترم شورای اسلامی و دهیار روستاي ايمن آباد، قول های داده شده جامه ی عمل پوشانده شود و با همکاری همه جانبه اهالی و مسئولین امر، این تصمیمات اجرایی گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  ارسال خبر و عکس ها: سید هادی حسینی ایمنی

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # اسماعيل هاشمي در تاریخ: یکشنبه 03 آبان 1394 ، ساعت 10:08 ق ظ
با سلام
مي خواستم بپرسم عكس اول مسئول چه قسمتي است به اين علت پرسيدم كه ايشان همكلاسي و دوست دانشگاهي ام بوده و من ده سال ايشان را نديدم.




وبسایت روستا:

اطلاع نداریم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20