*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اختصاص 194 میلیارد تومان به بخش کشاورزی، در سفر دولت به مازندران

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، از اختصاص یک‌هزار و 940 میلیارد ریال به بخش کشاورزی در سفر دولت به استان خبر داد.

 

دلاور حیدرپور با اشاره به تصمیمات گرفته شده برای بخش کشاورزی در سفر رییس جمهور به مازندران، اظهار کرد: 6 طرح برای بخش کشاورزی مازندران با اعتبار یک‌هزار و 940 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 

 

وی با بیان اینکه 250 میلیارد ریال برای احداث باغ در زمین‌های شیب‌دار اختصاص داده شده است، افزود: 150 میلیارد ریال برای صیانت از جنگل و 500 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی زمین‌های شالیزاری در نظر گرفته شده است.

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: 500 میلیارد ریال برای احیا و بازسازی آب‌بندان‌ها، 400 میلیارد ریال برای پشتیبانی پرورش ماهی در قفس و 140 میلیارد ریال برای شبکه آبیاری زه‌کشی سد البرز اختصاص داده شده است.

 

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به مازندران مقرر شد احیای 700 قطعه آب‌بندان، سدلاستیکی، احیای جنگل‌های مخروبه و توسعه باغ‌ها در زمین‌های شیب‌دار در سال 95 ـ 94 اجرایی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هیئت دولت به مازندران تسهیلاتی هم برای طرح‌های گلخانه‌ای در مازندران در نظر گرفته است که از رئیس صندوق توسعه ملی خواسته شد مبلغ قابل ملاحظه‌ای اعتبار برای تسهیلات طرح‌های گلخانه‌ای به این استان تخصیص دهد و انشاءالله این اعتبارات تخصیص داده می‌شود.

 

 

 

 

 

منبع: فارس نیوز

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20