*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

لایروبی رودخانه های ایمن آباد

با آغاز فصل پاییز و بارش باران های پاییزی و زمستانی، دهیاری و شورای اسلامی روستای ایمن آباد جهت پیشگیری از آبگرفتگی معابر و خانه های اهالی با بالا آمدن آب رودخانه های روستا، اقدام به لایروبی رودخانه های روستا نموده است.

 

سید هادی حسینی ایمنی عضو شورای اسلامی ایمن آباد با بیان این مطلب افزودند: لایروبی از ابتدای سنگ پل روستا(پل پهلوان میران) آغاز و تا چاه قدیمی روستا در ضلع غربی مسجد صاحب الزمان(عج) انجام شد.

 

 

 

 

در ادامه به دلیل پایین بودن سیم برق و از طرفی لوله های گاز عبور داده شده از وسط رودخانه تا ابتدای منزل استا نعمت(ره) متوقف شده است تا با بیل مکانیکی با بازوی کوچکتری انجام شود.

 

زیر پل اصلی روستا کنار جاده بین المللی که ماه گذشته توسط نیروی انسانی انجام شد و بعد از پل نیز در ایمن آباد شمالی تا کنار زمین کشاورزی مرحوم حسن نجفی(ره) به پایان رسید.

 

ایشان در ادامه افزودند: به دلیل همکاری نکردن تعدادی از کشاورزان کار لایروبی متوقف شده است که امیدواریم با همکاری بیشتر و بهتر اهالی سایر رودخانه های روستا لایروبی کامل شود.

 

 

 

 

عضو شورای اسلامی روستای ایمن آباد در پایان ضمن تشکر از همکاری اهالی روستا عنوان نمودند: بخش زیادی از گِلهای برداشت شده از رودخانه ها طی عملیات لایروبی با دو دستگاه کامیون منتقل شده است.

بخشی از آن به ارزش هر کامیون 20000  (بیست هزار) تومان به فروش رفته است و مابقی نیز به همین شیوه فروخته می شود. البته لازم به یادآوری اینکه مبلغ دریافتی از فروش به عنوان بخشی از  کرایه خودرو پرداخت می شود و از دیگر سوی، هزینه بیل مکانیکی نیز باید با همکاری مردم و کشاورزان پرداخت شود.

ایشان ضمن قدردانی از آقای سید مهران حسینی ایمنی جهت همکاری مداوم، از کشاورزانی که از رودخانه کهرود استفاده می کنند درخواست نمودند تا ضمن همکاری با دهیاری و شورای اسلامی روستا در اتمام لایروبی رودخانه هایی که چندین سال است انجام نشده است نقش آفرین باشند.

 

 

از طرفی ایشان درباره بیل مکانیکی روستا نیز عنوان نمودند: بیل مکانیکی حدود شش ماه پیش به شخص حقیقی طی عقد قراردادی در بخشداری لاله آباد، اجاره داده شده است بطور ماهیانه 800000(هشتصد هزار) تومان به مدت 10 ماه و از ماه یازدهم به میزان یک میلیون تومان تا پایان قرارداد که دو سال یعنی 24 ماه می باشد.

 

با توجه به مشکلات فنی بیل مکانیکی دهیاری روستا، طرف قرارداد مجاب شده است تا در پایان مهلت قرارداد، بیل مکانیکی را با انجام تعمیرات کامل، تحویل دهیاری رستای ایمن آباد نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به آگاهی اهالی روستای ایمن آباد می رساند طی جلسه ای با پایان یافتن مدت زمان ریاست شورای اسلامی روستای ایمن آباد در 12 شهریور 1394، سید نعمت حسینی ایمنی با اکثریت آرا در بخشداری لاله آباد، به عنوان رئیس شورای اسلامی ایمن آباد به مدت یک سال، انتخاب و برگزیده شده است.

 

 

 
 

 

 

 

 

عکس ها از: سید هادی حسینی ایمنی

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # لایه اوزون در تاریخ: چهارشنبه 22 مهر 1394 ، ساعت 06:07 ب ظ
ممنون از عملکرد صحیح و جالب شما اعضای محترم شورای اسلامی روستای امین اباد و دهیار عزیرمان...
اقای سیدهادی حسینی از زحمات شما هم ممنونیم باشد که همیشه امین اباد و کروکلایی آباد داشته باشیم...
نقل قول
 
 
0 # محلی در تاریخ: چهارشنبه 29 مهر 1394 ، ساعت 10:07 ب ظ
برای اهالی روستا اسامی مهم نیست و اینکه چه کسی رئیس باشد، چه کسی معاون، مهم عملکرد افراد است.
بنظرم سال گذشته، سالی پر بار برای روستا بود و مسئولین محترم در شورای اسلامی و دهیاری وظیفه شان را بنحو مطلوبی انجام دادند.

بهر حال، تغییر مدیریت در ریاست شورای اسلامی روستا را به فال نیک می گیریم و امیدواریم سال پیش رو نیز سالی فعال و پویا برای پرجمعیت ترین روستای بخش لاله آباد باشد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20