*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ادامه طرح هادی روستای ایمن آباد

در راستاي اجراي طرح نيمه كاره هادي روستاي ايمن آباد و كروكلا، طی مردادماه 1394، كار تخريب كانال بتوني قديمي روستا و احداث كانال بتوني جديد، به طول 80 متر انجام شد.

 

 

 

سيد نقي حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب افزودند:

با اختصاص مبلغي از سوي بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان بابل، بخش ديگري از طرح نيمه كاره هادي روستا انجام شد كه از كنار منزل حاج حسین امینی تا انتهای دیوار منزل حاج مظاهر رسولی بوده است.

 

 

 

ايشان افزودند: احداث كانال آب و فاضلاب از دو روز پیش از روبروی همین نقطه از روستا یعنی از منزل آقای علی جان زاده شروع و تا مغازه موبایل افق ادامه خواهد یافت.

از طرفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابل نیز اعلام نموده است بودجه ای نیز به ادامه تکمیل طرح هادی روستای ایمن آباد اختصاص یافته است که با هماهنگی پیمانکار روند عملیاتی شدن بخش دیگری از طرح نیمه کاره هادی این روستا، انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20