*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پیگیری تعریض ورودی ایمن آباد شمالی

 

ورودی روستا در ایمن آباد شمالی به طرف روستای میاندسته که محل عبور و مرور حدود 400 نفر از اهالی این منطقه از روستا و همچنین حدود 800 نفر از اهالی روستای میاندسته می باشد، از اهمیت خاصی برخوردار است که مورد توجه و پیگیری جدی نهاد اجرایی روستای مان و بویژه نهاد اجرایی روستای میاندسته می باشد.

 

 

 

 

  این موضوع با حضور آقای ناصری(نماینده محترم مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی) در روز یکشنبه 21 مهرماه سال 1392 نیز که به دعوت مسئولین محلی روستاهای میاندسته و ایمن آباد، صورت پذیرفت به طور جدی مطرح و دنبال شد، اما هنوز طرفین به توافق نرسیدند.

هزینه ی پیشنهادی بالغ بر 40 میلیون تومان به عنوان خسارت از سوی مالک مغازه یعنی آقای حاج حسینعلی قربانی (پدر بزرگوار شهید) شرایط را برای تخریب و بازگشایی ورودی این نقطه از روستا، بسیار سخت نمود. رایزنی های نهاد اجرایی دو روستا و قول اهداء مبلغ 20میلیون تومانی آقای نیازآذری دیگر نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

صبح امروز 10مهرماه که اهالی روستای میاندسته( بویژه حاج حشمت رجبی) به احترام جانباختگان حجاج ایرانی در حادثه منا، اقدام به برگزاری دعای ندبه نموده بودند، ضمن دعوت از مسئولین شهرستانی جهت حضور در این مراسم معنوی و در ادامه، افتتاح جاده آسفالت شده این روستا تا ایمن آباد شمالی، این مهم را نیز در برنامه ی امروز خود مورد پیگیری جدی قرار دادند.

 

 

 

 

 

 

البته لازم به توضیح می باشد که بعد از دو بانده شدن محور بابل _ آمل و عدم تخریب مغازه های قدیمی در باند شمالی جاده، مغازه های روستای ایمن آباد، عملاً در دو متری جاده قرار گرفته اند و خطرات فراوانی صاحبان مغازه ها و همچنین مشتریان این مغازه ها را تهدید می کند.

 

برای مثال، مغازه بقّالی حاج غلامحسن بویه، مکانیکی حسین قربانی، تعویض روغن ارشادی، نانوایی  قاسمی، بقّالی آقایان حاج آقابابا و حاج سلطان حسینی و بهروز هاشمی و چند مغازه دیگر که تعداد آنها حدود 24 باب می باشد، وصل به جاده اصلی و بین المللی می باشد و اداره راه و شهرسازی بابل و مازندران، هیچ اقدامی در جهت پرداخت خسارت و در پی آن تخریب و عقب نشینی این مغازه ها انجام نداده است.

 

 

 

 

سیدهادی حسینی ایمنی عضو شورای اسلامی روستای ایمن آباد عنوان نمودند: قرار است رایزنی ها و نشست هایی با حاج حسین قربانی و فرزندانش صورت پذیرد تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم در تعریض ورودی ایمن آباد شمالی با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای میاندسته، به نتیجه مورد نظر دست یابیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  تهیه و تنظیم خبر: مهدی قاسمی ايمني

                                 عكس از: سيد فضل اله هاشمي كرويي

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20