*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

طی مدت سه ماه، لاین رفت کمربندی بابل افتتاح می شود

 

راه‌های ارتباطی استان به‌دلیل گردشگرپذیر بودن، نزدیکی به پایتخت و برخورداری از مواهب طبیعی از اهمیت خاصی برخوردار است و از راه‌های بسیار پرترافیک محسوب می‌شود.

 

علی نورزاد صبح امروز دوشنبه 23 شهریور 1394، در بازدید از کمربندی بابل بیان کرد: فاصله کم مراکز جمعیتی در مازندران و تراکم شهرها در این استان نیز اهمیت راه‌های درون‌ استانی را افزایش می‌دهد و موقعیت خاصی را از اوضاع حمل و نقل جاده‌ای راه‌های استان پدید می‌آورد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: یکی از راه‌کارهای برون‌رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که در دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به این مهم شده است.

 

نورزاد به اهمیت راه‌های مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به تعدد پروژه‌های راه‌سازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شده، به دلیل اینکه با سرمایه‌گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می‌توان میلیون‌ها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت کرد.

 

 

 

 

 

وی درباره عملیات اجرایی کمربندی بابل، اظهار کرد: با توجه به شرایط اعتباری و تلاش نمایندگان مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی و تعهدات پیمانکاران، طی مدت سه ماه یک لاین رفت این کمربندی به زیر بار ترافیک می‌رود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات کافی، تملک زمین و شرایط آب و هوایی از جمله مواردی هستند که اجرای این پروژه را به تاخیر انداخته است.

 

در این بازدید معاون شرکت ساخت و توسعه و زیربناهای حمل و نقل جاده‌ای کشور، مدیرکل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بابل نیز معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران حیدر نوروزی که به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی پروژه مذکور بازدید نمود اظهار داشت : محورهای ارتباطی این استان جزو شاهرگ های حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه با نگاه ملی و ویژه به این مهم در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 

وی با اشاره به این مطلب که یکی از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخش صنعت و بهره گیری مناسب کارخانجات از نهایت ظرفیت تولید خود می باشد تصریح نمود:یکی از برنامه هایی که در دستور کار قرار دارد، اولویت بندی پروژه ها با توجه به محدودیت های مالی و استفاده بهینه از منابع اعتباری است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به پروژه احداث کمربندی ساری از این پروژه به عنوان یکی از پروژه های مهم و حیاتی مرکز استان یاد کرد و اظهار داشت : در طول سال گذشته و امسال پروژه از پیشرفت بالایی در اجرای عملیات اجرایی برخوردار بوده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ترافیکی و جاده ای در مرکز استان ، اتمام این پروژه کمک شایانی به تسهیل امر تردد می کند.

 

نوروزی تصریح نمود : با توجه به قرارگرفتن پروژه های کمربندی شهرهای استان از جمله بابل ، نور ، بابلسر ، محمود آباد ، فریدونکنار و ... در یک ردیف اعتباری، پروژه های یاد شده دچار محدودیت و چالش های اعتباری می باشند.

 

 

 

 

منبع: فارس نیوز _ ایرنا

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20