*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

فضاي حسينيه مسجد جامع ايمن آباد توسعه مي يابد

مردم روستاي ايمن آبادوكروكلا در راستاي توسعه حسينيه واقع در مسجد جامع ايمن آباد كه گلزار شهداي روستا نيز در اين مكان قرار دارد 26 دی ماه 1391، اقدام به خريداري ۳۱۵ متر مربع زمين در ضلع جنوبي مسجد جامع نمودند.

اين زمين كه منزل مسكوني آقاي مرتضي طوقاني بوده است با هماهنگي و نشست هيات امناي حسينيه مسجد جامع روستاي ايمن آباد و با همكاري و همياري و همت یکساعته مردم روستا، مبلغي حدود چهل ميليون تومان جمع آوري شد كه با قيمت تمام شده چهل و يك ميليون تومان خريداري و به فضاي مسجد جامع جهت ساخت حسينيه اضافه شده است.

هيات امناي حسينيه مسجد جامع روستاي ايمن آباد ضمن قدرداني فراوان از تمامي كساني كه چه از نظر مادي و چه از بعد معنوي در راستاي كمك به توسعه فضاي حسينيه همكاري نمودند، از همه مردم روستا دعوت نمودند به اندازه وسع و توانشان جهت احداث حسينيه نيز همچون گذشته همكاري لازم را داشته باشند.

 

 

 

خداوند به همه آنانی که در این راه گام برداشتند سلامتی و طول عمر، و به کسب و کارشان برکت دهد.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20