*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

برگزاري جلسه شوراها و دهیاران بخش لاله آباد در ايمن آباد

 

با حضور اعضاي شوراي اسلامي، دهياران و فرماندهان پایگاه های بسیج روستاهای بخش لاله آباد بابل، جلسه ای در روستای ايمن آباد برگزار شد.

 

صبح امروز چهارشنبه 4شهریور ماه 1394، با تلاوت آیاتی از قرآن کریم در مسجد صاحب الزمان(عج)، جلسه آغاز شد و سپس با ارائه ی عملکرد شورای اسلامی و دهیاری روستا ادامه یافت سپس مهمترین مشکلات این روستا، از سوی دهیار روستا بیان شد.

 

 

مشکلاتی از قبیل ادامه ی اجرای طرح نیمه کاره ی هادی روستا و تجهیز نمودن چاه های آب زیرزمینی توربین کشاورزی و سنگریزی خیابان هایی که در طرح تسطیح اراضی قرار دارند، عنوان شد.

 

سپس سخنرانی حجت السلام توکل بود که مسئولین و حضار را با قرائت چند حدیث و روایت از پیامبراسلام ، به همدلی و رفتار صحیح با مردم دعوت نمودند.

 

 

 

آقای مهندس شهیدی فر رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بابل نیز سخنران بعدی این جلسه بودند.

 

 

حاج سید شریف موسوی نیز در انتها در راستای سخنرانی حجت الاسلام توکل و مهندس شهیدی فر از دهیاران خواستند تا مشکلات روستا طی یک نامه تنظیم شود و به بخشداری ارائه شود تا مورد پیگیری قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تهيه و ارسال خبر: سيد هادي حسيني ايمني عضو شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 0098113211 در تاریخ: چهارشنبه 04 شهریور 1394 ، ساعت 11:06 ب ظ
ممنون از اقاى سيدهادى حسينى انشالاه هميشه با کمک دهيار و ديگر اعضاى محترم شورا سربلند و پيروز باشيد...
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20